سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر؟میتونید بگید فرد بستری شده یک انسان معمولی است یا خیر؟

آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر؛در چالش تصویری امروز که در سایت اینترنتی اهل فان با عنوان آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر به اشتراک گذاشته است شما باید بتوانید حقیقت موجود را شناسایی کنید. محیط یک بیمارستان به تصویر کشیده شده است. فردی باندپیچی شده بر روی تخت بیمارستان افتاده است و یک زن و کودک در کنار تخت حضور دارند.

زن به کودک خود اطمینان می دهد که فرد باندپیچی شده پدر اوست و او اکنون جانش نجات پیدا کرده است. اما کودک مدعی است که فرد بر روی تخت پدر او نیست و در واقع او یک آدم فضایی است! به نظر شما کدامیک از این دو درست می گویند.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

شما برای حل کردن این آزمون و جواب دادن به این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی 6 ثانیه ای می باشید،پس دقت و تمرکز لازم را برای حل این آزمون بدست آورید.

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

تصویر آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر

آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر

هیچ چیز لذت بخش تر از یک عصر زیبای برفی زمستانی در کنار خانواده و یک استکان چای خوشرنگ نیست. در این میان شیرینی که می تواند کام همه اعضای خانواده را شاد کند، یک بازی فکری است. امروزه انواع و اقسام بازی های فکری در شبکه های اجتماعی در حال انتشار هستند. این بازی ها مخاطبان زیادی دارند و توانسته اند جای خود را میان افراد زیادی باز کنند.

شاید این حجم از اقبال از سوی مردم از دو جهت باشد. این قبیل بازی ها می توانند، یک عنصر سرگرم کننده برای ذهن باشند. همچنین می توانند با افزایش عملکردهای مغز، زمینه را برای رشد و توسعه مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم کنند. شما با انجام مرتب بازی های فکری، پس از مدتی متوجه خواهید شد که این قبیل سوالات را در زمان کمتری حل می کنید و همچنین در زندگی شخصی تیزبین تر و جزئی نگر شده اید.

اگر شما از جمله کسانی هستید که مدعی تیزبینی و دقت کافی برای شناسایی جزئیات هستید، آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر میتواند به شما کمک کند تا ادعای خود را اثبات کنید.

کدوم فرد از دست خرس زنده میمونه: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

آدم ربا رو پیدا کن: آزمون شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی؛ به نظر شما کدامیک از افراد تصویر می تواند یک بچه دزد باشد!؟

پاسخ آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر

پاسخ شما چه بود؟ما جواب رو خواهیم گفت، کودک چون تیزبین تر از مادر است، راست می گوید و حقیقت را فهمیده است. او به خوبی متوجه چشمهایی که بر روی موهای فرد بر روی تخت دراز کشیده است، شده است. به همین دلیل عصبی است گه چگونه مادر متوجه این مسئله نشده است. این کودک فهمیده است که پدر او فرد بر روی تخت نیست. لذا فریاد می زند که آن فرد پدر او نیست و او یک آدم فضایی است. از همه مهمتر قایفه او اصلا شبیه یک مرد نیست!

پاسخ آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم فضایی یا پدر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

اگر بتونی در نگاه اول زن خلافکار رو پیدا کنی باید توی FBI استخدام بشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا