سرگرمیتست هوش

محاسبه وسایل ورزشی مسی،!میزان هوش ریاضیات خود را با این محاسبه اثبات کنید!

محاسبه وسایل ورزشی مسی: یکی دیگر از چالش های تصویری که می تواند شما را امتحان کند. چگونه این محاسبه ریاضی را با مسی، چند کفش فوتبال و یک توپ حل می کنید؟ از هر 10 نفر فقط 2 نفر موفق به حل این معمای مربوط به ریاضیات و فوتبال شدند، آیا شما می توانید این کار را انجام دهید؟ در صورتی که بتوانید این محاسبه جذاب تصویری را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید، می توانید به نبوغ بالای ریاضی خود پی ببرید. با مجله سرگزمی اهل فان و چالش محاسبه وسایل ورزشی مسی همراه باشید.

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

از تمام توانایی های ذهنی خود برای عبور از این چالش تصویری جدید استفاده کنید که به دلیل پیچیدگی آن به عنوان یکی از چالش های سخت تصویری ریاضی در فضای اینترنت منتشر شده است. همانطور که اشاره شد تنها عده کمی از افراد می توانند در زمان مشخص شده این آزمون یا چالش ریاضی را حل کنند. به یاد داشته باشید، اگر نمی توانید آن را در 5 ثانیه یا کمتر انجام دهید، در یافتن راه حلی برای این چالش که قبلاً هزاران نفر را در اینترنت شکست داده است، اصرار کنید.

این آزمون جذابم ببین: آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

آزمون پرستار رو هم ببین: آزمون شناسایی پرستار دزد؛ اگر ادعای ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

محاسبه وسایل ورزشی مسی

مسئله ریاضی که خواهید دید با فوتبال سر و کار دارد و مسی یکی از بهترین فوتبالیت های جهان که مدتی قبل توانست به همراه تیم آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتبال در قطر شود. در چالش محاسبه ریاضی مسی شما با چند کفش فوتبال و چند توپ وقهرمان آن یعنی مسی مواجه هستید. حل آن حتی برای کسانی که به اعداد عادت ندارند، امکان پذیر است. شما فقط باید به این سوال پاسخ دهید که مجموع نهایی چقدر است؟ به قسمت ها بروید و ارزش هر عنصر را کشف کنید.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر چالش محاسبه ریاضی مسی دقت کنید. باید با دقت و تمرکز فراوان این آزمون را مورد توجه قرار دهید تا در زمان مشخص شده به پاسخ آن دست پیدا کنید. تصویر را ببینید.

این آزمون قشنگ رو هم ببین: آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

تصویر محاسبه وسایل ورزشی مسی

چالش محاسبه وسایل ورزشی مسی-1

محاسبه وسایل ورزشی مسی

آیا هنوز به پاسخ دست پیدا نکردید!؟ شما می توانید زمان بیشتری را ترتیب بدهید. از فرصت دوم خود استفاده کنید و تلاش کنید تا این تصویر را محاسبه کنید. این بار هم 5 ثانیه فرصت دارید.

دزد رو در این آزمون پیدا کن: آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

.

.

.

.

.

این ازمونم ببین: آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

محاسبه وسایل ورزشی مسی: ما در حال حل این چالش در اینترنت هستیم، اگر توانستید مجموع و محدودیت زمانی را پیدا کنید، عالی است! در غیر این صورت، این پاسخ است: ارزش کفش فوتبال 5، توپ 4 و مسی 20 است.

بنابراین پاسخ نهایی 340 است. آیا شما هم همین نتیجه را گرفتید؟ کفش های مسی به رنگ دیگری است اما در مورد آخر به همان رنگ آبی است که باید جداگانه محاسبه شود.

چالش محاسبه وسایل ورزشی مسی-2

امیدوارم از چالش محاسبه وسایل ورزشی مسی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معماها برای مغز مفید هستند؟
به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

امیدواریم از پاسخ سوال هوش ریاضی چالش برانگیز رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

سوال هوش ریاضی چالش برانگیز: نابغه ای اگر در 10 ثانیه جواب سوال را بدست بیاری!

آزمون شناخت علاقه : با توجه به زبان بدن در 8 ثانیه تشخیص دهید مرد به کدام زن علاقه دارد!

آزمون شناخت خانم فقیر: آیا شما می توانید در یک نگاه زن فقیر را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

آزمون شناسایی راننده مجرم؛ کدامیک از راننده های اتوبوس مدرسه، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا