سرگرمیتست بینایی

5 تفاوت دو تصویر را پیدا کنید؛به زن قبل از سوار شدن به هواپیما با دقت نگاه کنید!

آزمون شناخت تفاوت زن و هواپیما: اکثریت قریب به اتفاق افرادی که می خواستند این چالش تصویری را حل کنند، شکست خواهند خورد، زیرا آنها مهارت های بسیار پیشرفته خاصی نداشتند. اکثریت قریب به اتفاق افرادی که می خواستند این چالش تصویری را حل کنند، شکست خوردند، زیرا آنها مهارت ها و توانائیهای شناختی بسیار پیشرفته خاصی نداشتند. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناخت تفاوت زن و هواپیما همراه باشید.

این آزمون جذابم ببین: آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

آیا دیگر نمی دانید برای تقویت توانایی های ذهنی خود به بهترین شکل ممکن چه کاری انجام دهید؟ نگران نباشید، زیرا در اینجا یک چالش تصویری باورنکردنی را برای شما به ارمغان می‌آوریم که تمام توانایی‌های شناختی شما را به سطح بعدی می‌برد. چه کاری باید انجام دهید؟ ساده است، به تصویری که ظاهراً یکسان هستند نگاه کنید و سپس در 7 ثانیه تفاوت بین دو تصویر را بیابید، آیا فکر می کنید در آزمون شناخت تفاوت زن و هواپیما موفق باشید.

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

آزمون شناخت تفاوت زن و هواپیما

حل این چالش تصویری بسیار آسان به نظر می رسد، اما باور کنید وقتی به شما می گوئیم به ظاهر فریبنده دقت نکنید، بسیاری از چالش های تصویری آسان به نظر می رسند اما در واقع بسیار مشکل است. شما با کمک این آزمون می توانید به این نتیجه برسید. هزاران کاربر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک هم می توانند این موضوع را تایید کنند که چگونه در این آزمون به شدت شکست خوردند و تصور کردند که این آزمون از جمله سخت ترین آزمون های تصویری است.

به همین دلیل، آنچه امروز به شما نشان می‌دهیم دو نقاشی دقیقاً مشابه است، هر دو یک زن را نشان می‌دهند که لباس سفید پوشیده است، با کلاهی همرنگ و دستکش‌های رنگ روشن، که روی یک چمدان مسافرتی نشسته و کیفی در دست دارد. در حالی که پشت سرش یک هواپیما منتظر اوست تا پرواز کند. با این حال، باور کنید یا نه، حقیقت این است که 5 تفاوت بین این دو تصویر وجود دارد که تقریباً برای چشم انسان نامحسوس است و وظیفه شما این است که همه آنها را در 7 ثانیه پیدا کنید.

تصویر آزمون شناخت تفاوت زن و هواپیما

آزمون-شناخت-تفاوت-زن-و-هواپیما-1

این آزمون قشنگ رو هم ببین: آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت زن و هواپیما

 

خیلی خوب، به انتهای یادداشت رسیدیم، زمان شما هم به پایان رسیده است. می توانید 5 تفاوت در تصویر زن را پیدا کنید؟ نه هنوز؟ استراحت کنید، باید به یاد داشته باشید که اکثریت قریب به اتفاق بار اول این کار را انجام ندادند، فقط 6 درصد از کاربران ادعای پیروزی کردند.

.

.

.

.

.

.

آزمون پرستار رو هم ببین: آزمون شناسایی پرستار دزد؛ اگر ادعای ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت زن و هواپیما: بنابراین، اگر بیش از یک بار امتحان کرده اید و جستجوی شما نتایج مورد انتظار را به همراه نداشته است، از شما دعوت می کنیم برای یافتن پاسخ صحیح به پایین صفحه بروید.

این ازمونم ببین: آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

آزمون-شناخت-تفاوت-زن-و-هواپیما-2

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت زن و هواپیما استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تست بینایی مجله اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

این آزمون را هم ببینید جالبه:

آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

تست روابط عاشقانه:انتخاب شما، بخشی از روابط عاشقانه شما را فاش می کند!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند. که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

شما می توانید برای تقویت تمرکز، هوش و فراگیری مهارت های فکری هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

با پیدا کردن 7 موردتفاوتهای تصویری،تیزبینی خود را اثبات کنید !

تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

آزمون شناخت خانم فقیر: آیا شما می توانید در یک نگاه زن فقیر را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

آزمون شناسایی راننده مجرم؛ کدامیک از راننده های اتوبوس مدرسه، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

دکمه بازگشت به بالا