سرگرمیتست بینایی

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس: کلاس درس و زنگ ریاضیات از جمله کابوس هایی بود که هر کدام از ما آن را تجربه کرده یا می کنیم. به خصوص آنکه اگر معلم از تو بخواهد که بیایی و کنار تخته سوالی را حل کنی! اشتباه نکنید آزمون امروز قرار نیست سوال ریاضی باشد و شما یک سوال پیچیده ریاضی را حل کنید. سوال امروز از جمله سوالات تصویری است که در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده است. بر همین اساس مجله سرگرمی اهل فان این آزمون را با عنوان آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس منتشر کرده است.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

باید بدانید که فقط تیزبین ترین، نکته سنج ترین و باهوش ترین افراد می تواند این چالش تصویری جدید را که در مدت زمان کوتاهی به یک روند تبدیل شد، غلبه کنند. آیا با خواندن این مسئله، هنوز هم مایل به شرکت در آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس هستید؟ باید بدانید که برای رسیدن به موفقیت باید از حداکثر توانایی های خود استفاده کنید. چرا که زمان محدود 4 ثانیه ای کار را مشکل کرده است. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس همراه باشید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

این هم جالبه: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس

شما با کمک آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس می توانید مهارت ها و توانائی های فردی خود را در زمینه شناسایی اشیا و جزئی نگری مورد آزمایش قرار دهید. پس تلاش کنید که در زمان مشخص شده 4 ثانیه آن را حل کنید.

در این تمرین تصویری جدید، می‌توانید مشاهده کنید که معلمی یکی از دانش‌آموزانش را در نزدیکی تخته در کلاس مورد ارزیابی قرار داده است. دانش آموز در حال حل معادله ریاضی است و معلم او را نظاره می کند. به دقت به تصویر دقت کنید. این تصویر نکته مهمی دارد که فقط یک فرد تیزبین و نکته سنج می تواند بلافاصله آن را شناسایی کند.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس نگاه کنید. تلاش کنید نکته را در کمتر از 4 ثانیه شناسایی کنید.

آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس

این هم جالبه: آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس

احتمالاً حالا که به این بخش متن آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس رسیدید هنوز در جستجوی پاسخ هستد. ما به تلاش شما آفرین گفته و 5 ثانیه دیگر برای تلاش دوم در اختیارتان قرار می دهیم. اگر حاضرید می توانید تلاش دوم خود را آغاز کنید.

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس: اگر چه کودک در محاسبه خود اشتباه کرده است. با قلم مو به جای گچ بر روی تخته می نویسد، شش انگشت دارد، اما جدی ترین نکته، وجود سلاح کمری و پوشاننده صورت بر روی میز معلم است.

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

پاسخ آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی نکته عجیب کلاس درس رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

معمای تصویری خرچنگ: تو 6 ثانیه بگو چند تا تفاوت وجود داره؟!

آزمون شناخت گارسون واقعی؛آیا میتونی در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی کنی؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا