سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت گارسون واقعی؛آیا میتونی در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی کنی؟

آزمون شناخت گارسون واقعی؛در آزمون امروز که شناخت گارسون واقعی می باشد، زنی را میبینیم که به رستورانی رفته و درخواست غذا داده است. دو گارسون کنار میز ایستاده اند و هر دو شبیه هم هستند. یکی از گارسون ها مدعی است که او گارسون اصلی رستوران است. و دیگری اصلا انسان نیست!آیا او راست می گوید؟

این را هم ببینید: معمای تصویری خرچنگ: تو 6 ثانیه بگو چند تا تفاوت وجود داره؟!

آیا میتونی بگی کدم یکی از گارسون ها یک آدم فضایی می باشد؟چون یکی از گارسون ها واقعا انسان نیست! اما کدامیک واقعا راست می گویند.

این معمای تصویری یکی از دشوارترین معمای‌هایی است که باید در یک نگاه حل ‌شود. خیلی ها پس از شکست در اولین تلاش تسلیم شدند.اما ایا شما جرات داری که این ازمون را حل کنی؟

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

 

تصویر آزمون شناخت گارسون واقعی

آزمون شناخت گارسون واقعی

شما برای حل کردن آزمون شناخت گارسون واقعی دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 5 ثانیه فرصت دارید جواب این آزمون را بدهید،پس با دقت و تمرکز بلا به تصویر نگاه کنید ،چون بعدا بهانه و افسوس خوردن قابل قبول نمی باشد.

سوال آزمون شناخت گارسون واقعی و ارائه پاسخ به آن نیازمند یک چشم قوی و دقتی بالاست. تنها 15 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون توانستند در یک نگاه، فردی را که غیر عادی و در واقع یک انسان نیست را شناسایی کنند.

شما می توانید با کمک آزمون شناخت گارسون واقعی اهل فان، چابکی تصویری و ذهنی خود را در تلاش برای غلبه بر این چالش امتحان کنید. آیا همواره مدعی هستید که هیچ کس به نکته سنجی و تیزبینی شما نیست!؟ اگر مدعی هستید، اکنون در جای درستی قرار گرفته اید. شما باید با توجه به آنچه در تصویر می بینید، بلافاصله باید آزمون شناخت گارسون واقعی اهل فان را حل کنید.

این تست هم جالبه: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت گارسون واقعی

حالا نوبت به پاسخ رسیده و ما شما خوانندگان عزیز را بیشتر از این منتظر نخواهیم گذاشت.بیگانه یا گارسون غیر واقعی در سمت راست تصویر شما قرار دارد، زیرا او دو دست چپ دارد،همچنین به گردن وی اگر دقت کنید شاهد ابششی شبیه ماهی ها میشویم دقت کنید،این فرد بیگانه یه دستان رنگی مرد اشاره می کند و آن را دلیلی بر بیگانه خواندن مرد می داند. در حالی که مرد گارسون دستان خود را خالکوبی کرده است.

پاسخ آزمون شناخت گارسون بیگانه

آیا توانستید با یک نگاه یا در مدت زمان تعیین شده به جواب آزمون شناخت گارسون واقعی دست پیدا کنید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت گارسون واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی قاتل خطرناک؛ اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی میتونی قاتل را پیدا کنی!

آزمون شناسایی عدد گم شده؛میتونی عدد گم شده در تصویر رو پیدا کنی؟

آزمون شناخت پرنسس دروغین: فقط باهوشا میتونن بگن کدومشون پرنسس نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا