سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروشگاه دزدی کرده است؟

آزمون شناسایی زن دزد؛در تصویر آزمون شناسایی زن دزد، شما با تصویری از سه زن مختلف در یک فروشگاه مواجه هستید. به نظر می رسد که این سه زن حامله هستند. چیز غیرطبیعی در زنان دیده نمی شود. اما اگر نگاه تیزی داشته باشید به راحتی می توانید یکی از زن ها را که تلاش دارد وسیله ای را سرقت کند، شناسایی کنید.

ایا میتوانید بگویید کدام زن دزد می باشد؟به نظر شما کدامیک از این سه زن موجود در تصویر یک دزد است؟ دلیل شما برای انتخاب فرد مشخص چیست؟

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

با آزمون شناسایی زن دزد تیزبینی و میزان دقت و تمرکز خود را بسنجید. آیا شما برای محک زدن تیزبینی، تمرکز، دقت و نیز میزان قدرت تحلیل خود آماده هستید؟پس نگاهی به تصویر آزمون شناسایی زن دزد می اندازیم.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

 

تصویر آزمون شناسایی زن دزد

آزمون شناسایی زن دزد

بسیاری از آزمون های تصویری و همچنین آزمون تصویری امروز که در سایت اینترنتی اهل فان با عنوان آزمون شناسایی زن دزد منتشر می شود، نیازمند آن است که جزئیات تصویر را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. آزمون امروز از جمله سوالات معمایی تصویری است که شما برای رمزگشایی آن، از تمام مهارت های شناختی و نیز قدرت منطقی خود استفاده کنید.

این سوال یا معمای تصویری می تواند به خوبی مهارت های شناختی شما به ویژه بینایی، دقت و حتی تا اندازه ای قدرت تحلیل شما را مورد آزمایش قرار خواهد داد.

یادتان نرود شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشید پس تمام تمرکز و دقت خود را معطوف به عکس کنید تا بتوانید جواب درست را در مدت زمان تعیین شده بیابید.

ما امیدوار هستیم که شما به پاسخ صحیح رسیده باشید! اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، هیچ مشکلی نیست. ما به شما تبریک می گویئم. شما به خوبی توانسته اید مغز خود را ورزش دهید.چون ما بزودی جواب این آزمون را خواهیم داد.

همسر زن باردار رو میتونی تشخیص بدی:فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

پاسخ آزمون شناسایی زن دزد

به تصویر سه زن موجود در تصویر اگر دقت کنید. زن وسطی لباسی را از یک فروشگاه سرقت کرده و آن را پوشیده است. لباسی که هنوز اتیکت قیمت آن را جدا نکرده است.

پاسخ آزمون شناسایی زن دزد

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به این آزمون جواب درست دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی زن دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.
دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.
آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.
ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

آزمون شناسایی همسر گنگستر؛در یک نگاه آیا میتوانید تشخیص دهید که کدام زن،همسر مرد گنگستر است!؟

آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. منم حامله ام میدونستی؟؟؟؟؟، 🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻من 35
    سالمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا