سرگرمیتست بینایی

درباره آزمون قدرت تمرکز قورباغه،جزئی نگرها حیوان مخفی شده در تصویر رو دیدید؟

درباره آزمون قدرت تمرکز قورباغه: تست های توهم نوری یک راه عالی برای مشغول نگه داشتن ذهن شماست. این تست ها همواره به شما نشان می دهد که آنچه می بینید همیشه آن چیزی نیست که می بینید. برای اثبات این مسئله کافی است که تست های توهم نوری را مورد بررسی قرار دهید. در آزمون قدرت تمرکز قورباغه، شما باید بتوانید یک موجود دیگر را شناسایی کنید. تنها عده کمی از افراد می توانند در نگاه اول غیر از قورباغه، حیوان دیگر را تشخیص دهند. تنها افرادی که دارای قدرت تمرکز بالا هستند بلافاصله در کنار قورباغه می توانند، حیوان دیگر را شناسایی کنند. با بخش تست بینایی اهل فان همراه باشید.

شاید جالب باشه: آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛اگر ادعا داری زرنگی، دانش‌آموز متقلب را شناسایی کن!

آزمون قدرت تمرکز قورباغه

این آزمون به شما کمک می کند تا مغز خود را مورد بررسی قرار دهید. آزمون قدرت تمرکز قورباغه به شما کمک می کند تا درک بهتری از نحوه عملکرد ادراک تصویری مغز خود داشته باشید. این موضوع به این معنی است که آنها فقط یک راه سرگرم کننده برای از بین بردن زمان نیستند، بلکه برای افزایش عملکرد مغز و نیز افزایش کارایی مغز شما نیز مفید هستند! در زیر تصویری از قورباغه است، اما اگر با دقت نگاه کنید، تصویر حیوان دیگری را نیز می توانید مشاهده کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید.

اینم قشنگه: تست روانشناسی آینه: آینه ای که دوست داری رو انتخاب کن تا بگم بزرگترین عیبت چیه؟

تصویر درباره آزمون قدرت تمرکز قورباغه

درباره آزمون قدرت تمرکز قورباغه

جالب است: آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت؛ نابغه ای اگر در 5 ثانیه ربات را شناسایی کنی!

.

.

.

تشخیص قورباغه بسیار آسان است. اینطور نیست؟ اما اگر به شما گفته شود که این یک بازی فکری است و یک اسب نیز در تصویر وجود دارد، چه؟ آیا می توانید آن را تشخیص دهید؟

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی با اشیا پنهان؛!تو 10 ثانیه می تونی اشیا گم شده رو پیدا کنی؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی قاتل همسر؛ذهن کارآگاهیت را فعال کن و بگو چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

پاسخ آزمون

ما به شما فرصت می دهیم تا به تصویر خیره شوید. آیا در تشخیص اسب مشکل دارید؟ بیایید به شما اشاره کنیم. در اینجا یک نکته وجود دارد: تلفن خود را بچرخانید. الان می توانید اسب را ببینید؟

درباره آزمون قدرت تمرکز قورباغه-پاسخ

خوب اکنون که اسب را دیدید، دیدن هر کدام از این تصاویر چه معنی می تواند داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش مربع رنگی: هوش و نبوغ انیشتین را با این تست به چالش بکشید!

اگر شما در نگاه اول بلافاصله اسب را دیدید!

بر اساس فولکلور و اساطیر، اسب ها همیشه موجودات مهمی در بسیاری از فرهنگ ها بوده اند و نماد عزم، استقامت، آزادی، عظمت و روحیه هستند. اگر بتوانید در عرض چند ثانیه اسب را تشخیص دهید، معنی آن این است:

شما دارای حس اراده قوی هستید و با روحیه آزاد خود سعی می کنید هر مانعی را که بر سر راهتان قرار می گیرد حل کنید. همانطور که اسب همچنین نشان دهنده قدرت است، شما این قدرت را دارید که کوچکترین جزئیات را مشاهده کنید و می توانید هر چیزی را که به دنبالش هستید بیابید.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند.

حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد.

اینا رو هم ببینید:

آزمون دقت و تمرکز درخت و حیوانات: اگر چشمان تیزی دارید!حیوانات مخفی درون درخت را پیدا کنید.

آزمون ذهن با یافتن تفاوت ها؛ اگر تمام تفاوتهای دو تصویر را پیدا کنید،قدرت تمرکزتان بالاست!

آزمون شناخت فرد 100 ساله: کدوم یکی از افراد زیر حداقل 100 سالشه

 آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه؛ فقط یه نابغه میتونه سریع بگه که اشتباه تصویر کجاست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =

دکمه بازگشت به بالا