سرگرمیتست شخصیت

تست روانشناسی آینه: آینه ای که دوست داری رو انتخاب کن تا بگم بزرگترین عیبت چیه؟

تست روانشناسی آینه: برای یادگیری بیشتر در مورد خودتان به این بخش از تست شخصیت مجله سرگرمی اهل فان بپیوندید. زیرا این اطلاعات به شما کمک می کند تا آینده خود را بهبود بخشید. کاری که امروز قرار است در بخش سرگرمی انجام دهید بسیار ساده است.

با ما همراه شوید و یکی از آینه های با اشکال هندسی را انتخاب کنید و بدترین عیب خود را بشناسید، مطمئنیم که شگفت زده خواهید شد.
بیایید دوباره به تصویر نگاه کنید انتخاب شما کدام آینه است؟

اینم قشنگه: تست بینایی مرغ عشق: آیا چشمان عقابی دارید؟ 3 تفاوت موجود در تصویر را زیر 6 ثانیه پیدا کنید!

تصویر تست روانشناسی آینه

تست روانشناسی آینه

خب حالا که عکس را دیدی بگو کدام را دوست داری و سپس بهپایین صفحه برو و نتایج انتخابت رو مشاهده کن:

اینم جالبه: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس؛ می توانید بگویید، مادر نوزاد چه کسی می باشد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط یک چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

آینه بیضی یا شماره 1:

افرادی که در تست روانشناسی آینه، آینه شماره 1 را انتخاب می کنند افرادی هستند که بیشتر روی اطرافیان خود تمرکز می کنند. آنها سعی می کنند هر کاری که ممکن است انجام دهند تا دوستان، خانواده و همکاران را خوشحال کنند. همچنین شنوندگانی عالی هستند و به همین دلیل توصیه های ارزشمندی را به اطرافیان خود ارائه می دهند.

اگرچه این افراد گاهی غیرمنطقی و ناسازگار، تا حدودی مبهم و حساس بودن را نیز دارند.این افراد با شخصیت هستند و حس شوخ طبعی عالی دارند، بنابراین هنگام صحبت کردن مشتاق هستند. همچنین عاشق لباس های راحت و حتی غیررسمی هستند.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه،8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

آینه مثلثی یا شماره 2:

افرادی که در تست روانشناسی آینه، آینه شماره 2 را انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که دارای ویژگی های رهبری هستند، بنابراین بیشتر روی ارتقاء تمرکز می کنند تا کار و بهره وری. مشخصه آن ها تمرکز روی اهداف خود و دوست داشتنی بودن در یک محیط بسیار رقابتی است، زیرا باعث ایجاد انگیزه و هدایت آن ها می شود.

آن ها برای شهرت خود ارزش قائل هستند و به خود اجازه اشتباه نمی دهند، بنابراین اگر چه افرادی بسیار محترم هستند، اما گاهی اوقات ترس خاصی از خواسته های خود ایجاد می کنند. دوست دارند قبل از دیگران کار کنند و روی حل مشکلات تمرکز کنند، بنابراین آنها در کارهای تیمی بسیار خوب عمل می کنند.

شاید جالب باشه: آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛اگر ادعا داری زرنگی، دانش‌آموز متقلب را شناسایی کن!

آینه مستطیلی یا شماره 3:

افرادی که در تست روانشناسی آینه، آینه شماره 3 را انتخاب می کنند معمولاً در تصمیم گیری خوب هستند، زیرا آنها بر اساس اصول منطق هدایت می شوند و قادر به خودسازماندهی هستند، به همین دلیل است که آنها معمولاً پست های اداری دارند.این افراد همچنین با سرسختی و مصمم بودن مشخص می شوند.

از جمله ویژگی هایی که آن ها را متمایز می کند، عملی بودن، وقت شناسی و تفکر منطقی است. هم در ایده ها و هم در روابط شخصی خود بسیار وفادار هستند، با این حال، برقراری ارتباط برای آنان دشوار است زیرا اغلب ترجیح می دهند دور از کانون توجه باشند.

جالب است: تست مغز جزئی بین؛چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

این هم جالبه: آزمون شناسایی پدر واقعی؛ به دختر کوچک کمک کنید تا پدر واقعی خود را بشناسد!

 

امیدواریم از تست شخصیت میزان سخاوتمندی رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

تست شخصیت چیست؟

تست های شخصیت معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

در میان شناخته‌شده‌ترین انواع آزمون‌ها، تست‌هایی هستند که برای یافتن راه‌حل صحیح به تمرین تخیل بصری نیاز دارند، یا نیاز به شناسایی تصویری در عکس دیگر یا تصویری مشابه دارند. مانند آن چه در بالا مشاهده کردید.

اینارم ببین:

تست شخصیت شناسی شعله آتش: آیا شما فردی صادق هستید یا دروغگو؟!

با این تست شخصیت نیمه پنهان و غمگین خود را بشناسید!

 آزمون شناسایی کشته شده: به نظر شما کدوم یکی احتمال مرگش بیشتره؟!

 تست شخصیت میزان سخاوتمندی: با این تست متوجه شو که دوستت خسیسه یا بخشنده!

 آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ کدامیک از دختران تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

 آزمون شناسایی زندانی بیگناه؛فقط نابغه‌ها میتونن فرد بی‌گناه را در این تصویر شناسایی کنند!

 آزمون شناسایی زندانی بیگناه؛فقط نابغه‌ها میتونن فرد بی‌گناه را در این تصویر شناسایی کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا