سرگرمیتست بینایی

تست قدرت بینایی با اشیا پنهان؛!تو 10 ثانیه می تونی اشیا گم شده رو پیدا کنی؟

تست قدرت بینایی با اشیا پنهان: تصاویر معمایی و پازل های تصویری به یکی از پرطرفدارترین موضوعات و مطالب در شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند. جنبه سرگرم کننده این مطالب باعث شده است که وب سایت های معروف خبری نیز به تصاویر توهم نوری و معمایی بپردازند. امروز هم بخش تست بینایی اهل فان با تست قدرت بینایی با اشیا پنهان با شماست. در صورتی که که قدرت تمرکز و همچنین بینایی شما در حد خوبی باشد در کمتر از 10 ثانیه همه اشیای پنهان شده را در تصویر شناسایی خواهید کرد.

اینم جالبه: آزمون شناسایی آدم ربای داخل پارک: کدامیک از افراد تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

تست قدرت بینایی با اشیا پنهان

تصویر ذیل شهری شلوغ را به تصویر می کشد، آدم ها به شدت در حال رفت و آمد هستند و احتمالا خیلی از آنها آنقدر غرق در افکار و مشکلات خود هستند که کوچترین توجهی به محیط اطراف خود ندارند. گاهی هم ممکن است برخی وسایل و یا اشیایی را گم بکنند. برای پیدا کردن آن لازم است که کمی دقت کنند. گاهی عدم دقت درست و بی توجهی باعث می شود که اشیایی را که در مقابل چشمان ما قرار دارد نبینیم و مدتها برای یافتن آن به دور خود بپیچیم.

در این تصویر هم چند شی گم شده است. افرادی به دنبال پیدا کردن آنها هستند اما پیدا کردن این وسایل برای آنها مشکل است. بهتر است اکنون شما به تصویر نگاه کنید و به این افراد در پیدا کردن وسایلشان کمک کنید. پس این شما و این هم تصویر. با دقت نگاه کنید! تنها راهنمایی موجود این است که این اشیا برای اینکه شما آنها را بیابید در تصویر بزرگنمایی شده اند.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی فرد مریض؛با توجه به تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

تصویر تست قدرت بینایی با اشیا پنهان

تست قدرت بینایی با اشیا پنهان

شاید جالب باشه: آزمون شناسایی قاتل مرد پارک: تیزبین ها در نگاه اول قاتل رو سریعا شناسایی میکنند!

.

.

.

.

.

.

.

جالب است: آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت؛ نابغه ای اگر در 5 ثانیه ربات را شناسایی کنی!

پاسخ تست قدرت بینایی

امیدوارم که هم اشیا را پیدا کرده باشید. اگر هنوز موفق به یافتن این اشیا نشدید، ناامید نشوید. 90 درصد افراد نمی توانند در 10 ثانیه این اشیا را پیدا کنند.  یک گوشی تلفن ثابت، سیگار، توپ راگبی و یک کلید به طرز هوشمندانه ای در تصویر جاگذاری شده است.

در عکس چند نفر از اقشار مختلف حضور دارند.در میان آنها یک کارمند اداری مضطرب که سعی می کند از خیابان عبور کند، یک دانش آموز مشتاق که به یکی از دوستانش سلام می کند و یک کارگر لباس آبی بر روی یک نردبان وجود دارد.

دو وسیله نقلیه جاده ها را پوشانده اند که یکی از آنها خانواده ای و فرزند خردسالشان را در خود جای داده است که روی صندلی ماشین دیده می شود. آیا توانسته اید هر یک از اشیاء پنهان در تصویر را تشخیص دهید؟ تصاویر در اینجاست!

اینم قشنگه: معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

تست قدرت بینایی با اشیا پنهان-پاسخ

این هم جالبه: آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تصاویر توهم نوری

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند.

حل تصاویر توهم نوری، گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما مدت زمان زیادی طول بکشد.

اینا رو هم ببینید:

آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4: فقط 2% افراد در یک نگاه، این عدد را پیدا می کنند!

آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌ تونید؟!

 تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

 تست هوش مربع رنگی: هوش و نبوغ انیشتین را با این تست به چالش بکشید!

 تست شخصیت حیوان درون: حیوان مورد علاقه شما از شخصیت باطنی شما پرده برمی دارد!

 آزمون تمرکز با تصاویر عجیب،چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهار =

دکمه بازگشت به بالا