سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس؛ دزد گردنبند الماس چه کسی می باشد!؟

آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس؛ در تصویر آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس،الماس زن صاحبخانه گم شده است. او معتقد است که خدمتکار خانه الماس وی را ربوده است. اما خدمتکار کتمان می کند. پلیس برای بازرسی خانه آمده است. اوگزارشات خود را می نویسد. اما در نهایت پلیس می تواند به آسانی مجرم را شناسایی کند! به نظر شما کدامیک راست می گویند. زن صاحبخانه یا زن خدمتکار!؟

آیا شما با توجه به نشانه های موجود در این معمای تصویری دزد کردنبند الماس را گیر بیاورید؟

شاید جالب باشه: آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛اگر ادعا داری زرنگی، دانش‌آموز متقلب را شناسایی کن!

این معمای تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. زمان را بر روی 10 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 10 ثانیه دزد گردنبند الماس را در آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس شناسایی کنید.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش مربع رنگی: هوش و نبوغ انیشتین را با این تست به چالش بکشید!

تصویر آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس

آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس

جالب است: آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت؛ نابغه ای اگر در 5 ثانیه ربات را شناسایی کنی!

آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس ، بسیار ساده به نظر می رسد. اما شما را به یک چالش جدی دعوت خواهد کرد. احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمیتواند به راحتی تمرکز کند و اکنون شما متوجه شده اید که به اسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کنید.

این معمای تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد،پس با دقت به تصویر آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 10 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید.

بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نیست.این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است، محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی با اشیا پنهان؛!تو 10 ثانیه می تونی اشیا گم شده رو پیدا کنی؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه؛ فقط یه نابغه میتونه سریع بگه که اشتباه تصویر کجاست!؟

پاسخ آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس

زن صاحبخانه یک دروغگو می باشد. احتمالا او تلاش داشته است با ترفندی از شرکت بیمه ای که اجناس گران قیمت خود را در آنجا بیمه کرده بود، غرامت بگیرد. اما پلیس پس از بازرسی کامل خانه و یکسری پرس و جوها توانست گردنبند را پیدا کند. گردنبند در میان موهای زن صاحبخانه پنهان شده است.

پاسخ آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی فرد احمق؛کدامیک یک از این سه نفر، پس از پریدن از هواپیما دچار سانحه می شود؟

آزمون شناسایی فرد غیرعادی در زندان؛ کدامیک از افراد زندان، یک آدم عادی نمی باشد!؟

آزمون شناخت فرد 100 ساله: کدوم یکی از افراد زیر حداقل 100 سالشه

 آزمون شناسایی قاتل همسر؛ذهن کارآگاهیت را فعال کن و بگو چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

 تست روانشناسی آینه: آینه ای که دوست داری رو انتخاب کن تا بگم بزرگترین عیبت چیه؟

 آزمون شناخت خانواده فقیر: قابل توجه باهوشا، خانواده فقیر را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا