سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل همسر؛ذهن کارآگاهیت را فعال کن و بگو چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

آزمون شناسایی قاتل همسر؛ در تصویر آزمون شناسایی قاتل همسر دو زن مشاهده می شود. یکی از زنان، همسر خود را به قتل رسانده است. اما ما دقیقا نمی دانیم کدامیک از این دو زن این کار را انجام داده است!؟ باید بدنبال اسناد و شواهد باشیم. صحنه ایی از رفتار این هنگام قتل یا بعد از قتل عکسبرداری شده که هر دو مشکوک است. اما فقط یکی از این دو همسر خود را کشته است.

اما کدام یک از این دو زن همسر خود را به قتل رسانده است آیا می توانید قاتل را بیابید؟

اینم قشنگه: تست قدرت بینایی سگ جذاب،می تونی تو 10ثانیه سگ پنهان شده در تصویر رو پیدا کنی؟

با دقت به تصویر زیر نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 8 ثانیه فرصت دارید. تنها پیدا کردن یک نشانه کوچک می تواند به شما کمک کند تا این پازل تصویری را حل کنید.با هم تصویر آزمون شناسایی قاتل همسر را میبینیم.

شاید جالب باشه: تست هوش تقسیم 12 سیب: این آزمون ریاضی قدیمی و جالب رو بلدی؟!

تصویر آزمون شناسایی قاتل همسر

آزمون شناسایی قاتل همسر

اینم ببین: ماجراجویی یا منطقی؟ بیا با تست روانشناسی تیپ شخصیتی بهت بگم تا باورت نشه!

چالش تصویری بالا واقعا ساده به نظر می رسد، درست است؟ مانند چیزی که در دوران کودکی در دبستان داشته اید. اما به خاطر داشته باشید که ذهن ما بدلیل بی توجهی به بدیهیات، نمی تواند به راحتی پاسخ را تشخیص دهد.

امروز ما یک پازل تصویری عالی داریم که قطعاً مغز شما را به شدت به چالش خواهد کشید. برای انجام این چالش، باید گوشی خود را بیرون بیاورید و تایمر را بر روی 8 ثانیه تنظیم کنید و ببینید آیا می توانید در 8 ثانیه یا به عبارت دیگر باید بلافاصله زنی که همسر خود را به قتل رسانیده است را شناسایی کنید.

پازل ها، تست ها، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نباشد.دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است.

این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

جالب است: آزمون شناخت فضایی های قطار: بیگانگان درون تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی خیلی باهوشی!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم جالبه: تست ریاضی سرگرم کننده: این معادله رو نتونی حل کنی احتمالا سر کلاسای ابتدایی خواب بودی!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل همسر

زن سمت راست را دقت کنید. او بسیار مضطرب است. گویا پس از قتل کمی هم گریه کرده که کمی آرایش او تغییر کرده است. او قاتل است. به خصوص که تلاش می کند سلاحی را که با کمک آن، همسر خود را به قتل رسانده است را پنهان کند.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل همسر

این هم جالبه: آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی قاتل همسر جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل همسر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پرستار قلابی؛آیا میتوانید بگویید پرستار قلابی این تصویر چه کسی است؟

آزمون شناسایی زندانی متواری: در یک نگاه بگو کدوم فرد به تازگی از زندان فرار کرده است؟!

آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

 آزمون دقت ذهن با پیدا کردن سگ در میان گاوها قدرت تمرکز خود را محک بزنید!

آزمون شناسایی دختر میان پسرها؛اگه باهوشی بگو کدام کودک یک پسر نیست!؟

 آزمون شناسایی والدین کودک؛اگه باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا