سرگرمیتست بینایی

تست قدرت بینایی سگ جذاب،می تونی تو 10ثانیه سگ پنهان شده در تصویر رو پیدا کنی؟

تست قدرت بینایی سگ جذاب: وقتی صحبت از بازی های فکری وتست ها در اینترنت می شود، به نظر می رسد که اینترنت و کاربران آن عطش سیری ناپذیر برای این مطالب دارند. این موضوع به خاطر جنبه سرگرم کنندگی آنهاست و هم اینکه این تصاویر می توانند سطح توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهند.

مجله خبری چشمک هر روز با بازی های فکری جدید با شماست. هر کس برای حل این بازی ها نیاز دارد که که بیشتر دقت و تمرکز کند و همین مسئله کافی است تا سطح عملکرد مغز افزایش یابد. افزایش عملکرد مغزی به معنای افزایش دقت، تمرکز و جتی جزئی نگری است. در تست قدرت بینایی سگ جذاب مجله اهل فان بار دیگر قدرت بینایی و تمرکز شما به چالش کشیده می شود. شما باید بتوانید سگ مخفی شده تصویر را پیدا کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی دزد نوزاد؛ به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

تست قدرت بینایی سگ جذاب

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی منتشر می شوند.کاربران اینترنتی نیز با اندکی مکث در مقابل چنین تصاویری سعی در پاسخگویی به چالش آنها دارند. اجازه دهید نمونه دیگری از این نوع تصاویر را به شما نشان دهیم.

این تصاویر از توهمات نوری برای تمرین و رزش ذهن و چشم ها مفید هستند.اگر آماده هستید تصویر را با هم ببینیم. اگر شما بتوانید در کمتر از 10 ثانیه، سگ پنهان شده در تصویر را شناسایی کنید دارای قدرت دید عالی هستید و همچنین دارای تمرکز و ذهن عالی هستید. در این تصویر تعداد زیادی پاندا وجود دارد و یک سگ در بین آنها پنهان شده است. آیا می توانید سگ را پیدا کنید؟

اینم جالبه: تست ریاضی سرگرم کننده: این معادله رو نتونی حل کنی احتمالا سر کلاسای ابتدایی خواب بودی!

تست قدرت بینایی سگ جذاب

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:شما مراقب امتحانی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این هم جالبه: آزمون شناسایی والدین نوزاد گوگولی: در 5 ثانیه بگو پدر و مادر واقعی نوزاد کدوما هستن؟!

پاسخ تست قدرت بینایی سگ جذاب

احتمالا این سگ جذاب را پیدا کرده باشید. اگر هم پیدا نکردید اشکالی ندارد. این تست ها تمرینی است برای مغز شما و افزایش عملکرد آن. در بلند مدت پرداختن به این بازی ها می تواند توانائیهای شناختی شما را افزایش دهند.

اینم ببین: آزمون شناسایی پلیس تقلبی؛اگر باهوش باشی میتونی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی کنی!

تست قدرت بینایی سگ جذاب-پاسخ

این هم جالبه: آزمون شناسایی معلم؛به نظرتان کدوم معلم بد است؟

به تصویر پاسخ بالا دقت نگاه کنید. یک سگ در سمت راست وجود دارد. بینی و چشمان سگ در مقایسه با پانداها متفاوت است.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی پلیس واقعی؛تنها یک فرد باهوش می توانند در 8 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کند!

اهمیت پازل چیست؟

پازل ها مهارت های حافظه و همچنین توانایی برنامه ریزی، آزمایش ایده ها و حل مسائل را توسعه می دهند. هنگام تکمیل یک پازل، افراد باید اشکال، رنگ‌ها، موقعیت‌ها و استراتژی‌ها را برای تکمیل آنها به خاطر بسپارند. این نیازمند دقت و تمرکز کامل است.

پازل ها این مهارت های تصویری را توسعه می دهند:

حافظه دیداری – توانایی به خاطر سپردن آنچه دیده می شود.

دیدن شباهت ها و تفاوت ها در چیزها.

درک چیزی که می بینید.

درک اشکال.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

 در آزمون شناسایی مادر نوزاد را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که یک نابغه هستید!

آزمون تمرکز با تصاویر عجیب،چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه،8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

 تست شخصیت نقاط قوت: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا