سرگرمیتست بینایی

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه،8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه: فراموشی و از دست دادن حافظه به یکی از معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود.

در این میان انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه در میان دسته جغدها می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش تست بینایی اهل فان همراه باشید.

اینم ببین: آزمون شناسایی قاتل؛ به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی می باشد!؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه

این تصویر از اثار هنرمند مجارستانی است. دوداس در تمام آثار خود تلاش می کند که در میان جنبه عمومی تصویر، یک تفاوت را ایجاد کند و بدین ترتیب بینایی، دقت و تمرکز مخاطبان خود را به چالش بکشد. شما باید بتوانید در تصویر ذیل گربه ای که تقریبا شبیه دسته جغدهاست را شناسایی کنید.

در این تصویر شما با تعداد زیاد جغد با نمک و فانتزی روبرو هستید. اگر بتوانید در عرض ده ثانیه گربه ای را که در میان این دسته جغدها پنهان شده است را ببینید، می توانید در بین 1 درصد افرادی باشید که دارای قدرت تمرکز و بینایی خوبی هستند. اگر آماده هستید با دقت به این تصویر نگاه کنید.

اینم ببین: اگه در کمتر از 5 ثانیه معادله ریاضی را اصلاح کنی، ضریب هوشی ات خیلی بالاست!

تصویر آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه

اینم قشنگه: تست بینایی مرغ عشق: آیا چشمان عقابی دارید؟ 3 تفاوت موجود در تصویر را زیر 6 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اینم جالبه: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس؛ می توانید بگویید، مادر نوزاد چه کسی می باشد!؟

پاسخ آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه

گربه زیبا و فانتزی ما دقیقا در اینجاست. وی به خوبی توانسته است خود را در میان جغدها پنهان کند. این گربه دقیقا در اینجاست.

.

.

اینم ببین: تست بهترین ویژگی شخصیتی؛آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد!

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه-پاسخ

این جالبه: آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی؛اگر نکته سنجی، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه پیدا کن!

جزئیات گرایی چیست؟

جزئیات گرایی یک ویژگی شخصیتی است که به معنای توانایی توجه دقیق و توجه به جزئیات جزئی است. فردی که جزئیات گرا است، می تواند به یک کار توجه کامل داشته باشد و اشتباهات، خطاها یا تغییرات را قبل از اینکه به یک مشکل بزرگتر تبدیل شود، جلب کند. جزئیات محور بودن به این معنی است که شما از پذیرش پاسخ ها یا دستورالعمل های سطح بالا راضی نیستید و در عوض ترجیح می دهید همه جزئیات دقیق را ردیابی، درک و به خاطر بسپارید. افرادی که جزئیات گرا هستند به جزئیات مشکلات، سؤالات و پروژه ها توجه زیادی می کنند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

 تست تصویری اسرار ناخودآگاه؛اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

تست مغز جزئی بین؛چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

تست قدرت تمرکز با پیدا کردن حرفp:افراد زیادی نمی توانند حرف P را در این تصویر پیدا کنند!؟

 تست شخصیت حیوان درون: حیوان مورد علاقه شما از شخصیت باطنی شما پرده برمی دارد!

تست شخصیت ماهی گیر: در نگاه اول چی دیدی تا بگم چه خصوصیات و اخلاقیاتی داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا