سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پلیس واقعی؛تنها یک فرد باهوش می توانند در 8 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کند!

آزمون شناسایی پلیس واقعی؛ در تصویر آزمون شناسایی پلیس واقعی ما زنی را می بینیم که از وی دزدی صورت گرفته و وی نیز با دیدن سه فرد که لباس پلیس بر تن دارند مراجعه و از آنها طلب یاری می کند،ولی در واقع یکی از این افراد یک پلیس واقعی می باشد و دو نفر دیگر با دزد همکار و همدست می باشند.

آیا شما می توانید با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد بگویید کدام فرد یک پلیس واقعی می باشد؟

اینم قشنگه: تست هوش عدد گمشده؛عدد گم شده را در این معمای ریاضی پیدا کنید و ثابت کنید یک نابغه اید!

همانطور که در ابتدای عنوان به آن اشاره کردیم شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمای می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید پلیس واقعی را تشخیص دهید،پس با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

اینم جالبه: معادله هوش ریاضی فریب کار؛آیا می توانید این معمای فریب دهنده ریاضی را حل کنید؟

تصویر آزمون شناسایی پلیس واقعی

آزمون شناسایی پلیس واقعی

شاید بپسندید: در تست شخصیت رابطه و روابط مشترک بفهمید چه چیزی شما را در یک رابطه ناراحت و تحریک میکند!

شما برای جواب دادن به این معمای تصویری باید جزیی نگر باشید و به کوچکترین نشانه های موجود در تصویر دقت کنید،همچنین باید در محیطی آرام قرار گیرید که بتوانید به راحتی تمرکز کنید.

این معماها و پارل های تصویری مخاطبان فراوانی دارد. با کمک این پازل ها می توانید مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. شما می توانید با کمک این سوالات، فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید و در نهایت عملکرد ذهن و مغز خود را بهبود بخشید.

شما برای بهبود عملکردهای مغزی بهتر است تحلیل و حل پازل ها، تست ها و بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید. این بازی ها می تواند تمرین مناسبی برای ذهن و مغز شما باشد.شما می توانید در سایت اینترنتی اهل فان بهترین و جذاب ترین معماهای تصویری را مشاهده کنید.

این معماهای تصویری ساده و واضح است، بنابراین اگر شکست خوردید، این به این معنی است که شما هنوز نتوانستید مهارتها و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل؛فقط یک نخبه میتونه بگه قاتل کجا پنهان شده است!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

یادتان نرود که ببینید: آزمون شناسایی فرد قدیمی؛فقط یک تیزبین میتواند فردی که از گذشته آمده است را بشناسد!

پاسخ آزمون شناسایی پلیس واقعی

برای یافتن پلیس واقعی در آزمون شناسایی پلیس واقعی باید به نشانه ها دقت کنید. اولین پلیس از سمت چپ را ببینید. نشانه روی بازو، سینه و کلاه این پلیس را ببینید. آرم سیب گاز زده اپل بر آن نقش بسته است. پس مشخص است این فرد پلیس نیست. اولین فرد از سمت راست نگاه کنید. درست است که بر روی بازو و سینه او ارم پلیس وجود دارد. اما بر روی کلاه او هیچ آرمی نیست. لذا وی نیز پلیس نیست. فرد وسطی به نظر می رسد پلیس واقعی است.

شاید خوشتان بیاید: سوال هوش شناخت دزد؛اگه ادعا میکنی باهوشی دزد را از میان برادرها گیر بیار

پاسخ آزمون شناسایی پلیس واقعی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی پلیس واقعی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پلیس واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر؛کدام کودک 3 مادر دارد!؟ مگر چنین چیزی ممکن است!؟

آزمون شناسایی دزد نوزاد؛ به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا