سرگرمیمعمای تصویری

اگه باهوشی در معمای تصویری شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

معمای تصویری شناخت همسر؛ در  تصویر معمای تصویری شناخت همسر ما مردی را مشاهده می کنیم که به خانه برگشته و با صحنه ای عجیب روبرو می شود،زنی که بسیار شبیه همسر مرد می باشد در خانه وجود دارد و ادعا می کند که همسر واقعی وی است.

آیا شما می توانید بگویید همسر واقعی مرد کدام یک از این زنها می باشد؟

اینم جالبه: معادله هوش ریاضی فریب کار؛آیا می توانید این معمای فریب دهنده ریاضی را حل کنید؟

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید، یادتان باشد برای پیدا کردن پاسخ، باید به نشانه ها توجه کنید. نشانه ها به شما کمک می کنند که بهتر عمل کنید و زودتر به جواب برسید. اگر آماده هستید به تصویر زیر نگاهی بیندازید و همسر واقعی مرد را شناسایی کنید!؟

شاید خوشتان اومد: چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

تصویر معمای تصویری شناخت همسر

معمای تصویری شناخت همسر

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند؛خیلی تیزبینی اگه فرد ثروتمند رو بین نیازمندا گیر بیاری

سوالات معمایی همیشه جذاب هستند. هر کسی دوست دارند که میزان دقت، هوش و تیزبینی خود را محک بزند. برای محک زدن نیاز به ابزارهایی است، اما این ابزارهای چه چیزهایی می تواند باشد. محققان معتقدند که بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پازل های تصویری و … همگی می توانند زمینه را برای محک زدن مهارتهای شناختی ما فراهم کنند.

یکی از مهمترین و پربازدیدترین مطالب موجود در هر وب سایت، سوالات هوش و دیگر بازی های فکری این وب سایت ها است. شاید دلیل این اقبال، جدا از جنبه سرگرمی آنها، فراهم نمودن زمینه برای ورزش مغز و ذهن می باشد. این سوالات می توانند ذهن هر کسی را به چالش بکشند. همین چالش سبب می شود که فعالیت های مغزی افزایش یابد.

افزایش فعالیت های مغزی می تواند در آینده جلوی بسیاری از بیماری های مربوط به مغز را بگیرد.با سوال معمای تصویری شناخت همسر با مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید و تلاش کنید با به چالش کشیدن توانائیهای شناختی خود، همسر واقعی مرد را در کمتر از 8 ثانیه شناسایی کنید.

یادتان نرود که ببینید: آزمون شناسایی قاتل در جنگل؛به نظر شما کدوم فرد مرد مقتول را در جنگل کشته است؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان بیاید: تست شخصیت شناسی تصاویر بخش 1: چیزی که در تصاویر می بینید از شخصیت شما می گوید!

پاسخ معمای تصویری شناخت همسر

باید به خالکوبی گردن دو زن دقت کنید که در کدام قسمت گردن قرار دارد. شما اگر در تصویر عکس عروسی  مرد و زن خوب دقت کنید مشاهده خواهید کرد که خالکوبی دقیقا در سمت چپ قرار دارد. لذا زن سمت چپی، همسر واقعی مرد درون تصویر است.

همان طور که در ابتدای سوال معمایی اشاره کردیم شما برای موفقیت نیازمند یافتن نشانه ها هستید و در قسمت سوالات معمایی باید به این نشانه ها توجه کنید.

پاسخ معمای تصویری شناخت همسر

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به معمای تصویری شناخت همسر جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از معمای تصویری شناخت همسر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت ثروتمند متظاهر؛کدام فرد در تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟

آزمون شناخت چمدان مسافرین؛می تونید بگید چمدانها متعلق به کدوم مسافران می باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا