سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت چمدان مسافرین؛می تونید بگید چمدانها متعلق به کدوم مسافران می باشد؟

آزمون شناخت چمدان مسافرین؛ در تصویر آزمون شناخت چمدان مسافرین ما صحنه ای از گیت خروجی فرودگاهی را می بینیم که مسافرین  در حال تحویل گرفتن چمدان های خود می باشند،ولی در اتفاقی نادر اتیکت مشخصات در سه چمدان که شبیه هم می باشند کنده شده اند و حالا سه فردی که صاحب چمدان ها می باشند مانده اند که کدام چمدان متعلق به آنهاست.

آیا شما می تواانید با توجه به نشانه های موجود در تصویر بگویید کدام چمدان متعلق به هر فرد می باشد؟

اینم جالبه: اگه باهوشی در معمای تصویری شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید،پس دقت و تمرکز خود را به خوبی معطوف به تصویر کنید و از هر کاری که باعث می شود شما تمرکزتان را از دست بدهید دوری کنید،پس تصویر آزمون شناخت چمدان مسافرین را با هم مشاهده می کنیم.

شاید خوشتان اومد: چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

تصویر آزمون شناخت چمدان مسافرین

آزمون شناخت چمدان مسافرین

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند؛خیلی تیزبینی اگه فرد ثروتمند رو بین نیازمندا گیر بیاری

این سوال معمایی و چالش تصویری به شدت ذهن شما را درگیر خواهد کرد. این چالش می تواند فعالیت های مغزی شما را افزایش داده و مهارتهای شناختی شما را افزایش دهد،فقط کافی است به جزییات دقت کنید.

حل پازل ها و بازی های فکری علاوه بر اینکه ظرفیت ذهنی و شناختی شما را توسعه می دهد، بهترین گزینه برای رفع خستگی و پر کردن اوقات فراغت است. مشکلات روزمره آنقدر فراوان هستند که آدمی نیاز دارد برای مدتی کوتاه ذهنش آرام شود. بازی های فکری و سرگرمی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

بدون شک این معمای تصویری واقعا شما را شگفت زده خواهد کرد. آیا برای یافتن پاسخ این سوال معمایی تصویری آماده و هیجان زده هستید؟ این آزمون میتواند یک تمرین خوب برای مغز شما باشد. برای دیدن پاسخ و توضیحات مربوط به آزمون شناخت چمدان مسافرین می توانید به پائین صفحه مراجعه کنید.

یادتان نرود که ببینید: آزمون شناسایی قاتل در جنگل؛به نظر شما کدوم فرد مرد مقتول را در جنگل کشته است؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان بیاید: تست شخصیت شناسی تصاویر بخش 1: چیزی که در تصاویر می بینید از شخصیت شما می گوید!

پاسخ آزمون شناخت چمدان مسافرین

همان طور که اشاره شد پاسخ در جزییات بود و اگر کمی دقت می کردید به راحتی پاسخ راپیدا می کردید،چمدانی که خراش دارد متعلق به زن دارای سگ است. و چمدانی هم که با برچسب امنیتی متعلق به مردی با پیراهن آبی است. در تصویر نیز مشخص شده است و چمدان خر هم که هیچ نشانه ای ندارد متعلق به زنی است که کلاه بر سر دارد.

پاسخ آزمون شناخت چمدان مسافرین

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناخت چمدان مسافرین جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت چمدان مسافرین استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت ثروتمند متظاهر؛کدام فرد در تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا