سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت ثروتمند متظاهر؛کدام فرد در تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟

آزمون شناخت ثروتمند متظاهر؛ در تصویر آزمون شناخت ثروتمند متظاهر ما با صحنه ای از بخش جایگاه ویژه یک هواپیما روبرو هستیم که در آن سه نفر به تصویر کشیده شده اند که هر کدام به طبع پول زیادی برای این بخش پرداخت کرده اند،ولی در واقع یکی از افراد سعی دارد خود را پولدار نشان دهد؛چون وی تمام پس انداز خود را صرف خرید بلیط این بخش کرده است.

آیا شما متوانید این فرد متظاهر را با توجه به نشانه هایی که در تصویر وجود دارد شناسایی کنید؟

اینم جالبه: آزمون پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

اگر آماده هستید می توانید تصویر آزمون شناخت ثروتمند متظاهر را ببینید و سپس در کمتر از 10 ثانیه به آن پاسخ دهید. یک ذهن خلاق و باهوش می تواند به  این سوال به خوبی پاسخ دهد. با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید خوشتان اومد: چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

تصویر آزمون شناخت ثروتمند متظاهر

آزمون شناخت ثروتمند متظاهر

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند؛خیلی تیزبینی اگه فرد ثروتمند رو بین نیازمندا گیر بیاری

اگر واقعا عاشق معما هستید، این مطلب را که شامل این معمای تصویری جذاب است را از دست ندهید. این معما،مغز شما را حسابی گرم کرده و قوه تخیل شما را تقویت می کند. شما باید به جزئیات کوچک توجه کنید و خارج از چارچوب فکر کنید تا بتوانید پاسخ درست را ارائه دهید.

همانطور که بارها اشاره کرده ایم بازی های فکری می توانند ذهن و مغز شما را برای فعالیت بیشتر آماده کنند. فعالیت های مغزی، مغز شما را سالم نگه می دارد. از بیماری های مربوط به مغز همچون فراموشی، کاهش حافظه و ایجاد آلزایمر در آینده پیشگیری می کند. از همه مهمتر می تواند توانائیهایی شناختی شما را افزایش دهند. کافی است هر روز برای لحظاتی ذهن خود را با بازی های فکری مشغول کنید.

این معماها بسیار چالش برانگیز هستند. در عین حالی که این معماها می توانند سرگرم کننده باشند، می توانند شما را حسابی مشغول کرده و لحظات شادی را در اختیار شما قرار دهند. البته نباید فراموش کنید که این سوالات معمایی تصویری جالب نیز دارای زمان محدود برای پاسخگویی هستند. به این خاطر که درجه سختی آنها افزایش پیدا کند.

یادتان نرود که ببینید: آزمون شناسایی قاتل در جنگل؛به نظر شما کدوم فرد مرد مقتول را در جنگل کشته است؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان بیاید: تست شخصیت شناسی تصاویر بخش 1: چیزی که در تصاویر می بینید از شخصیت شما می گوید!

پاسخ آزمون شناخت ثروتمند متظاهر

فرد اول از سمت چپ تظاهر می کند که ثروتمند می باشد،همانطور که می بینید مارک مشخصات در پالتوی این فرد از جنس پارچه ارزان قیمت پلی استر تهیه شده است. در صورتی که یک پالتو گران قیمت و خوب و مارک از جنس های بهتری ساخته می شود که بسیار گران قیمت می باشد.

پاسخ آزمون شناخت ثروتمند متظاهر

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناخت ثروتمند متظاهر جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت ثروتمند متظاهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی اشتباه تصویر؛ اگر ادعای باهوش بودن میکنی اشکال تصویر را در 8 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی نامزد؛اگر جزئی نگر باشی میتونی نامزد این دختر را در 7 ثانیه شناسایی کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا