سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند؛خیلی تیزبینی اگه فرد ثروتمند رو بین نیازمندا گیر بیاری

آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند؛ در تصویر آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند ما سه فرد نیازمند را مشاهده میکنیم که در خیابانی ایستاده شده و از عابرین پیاده درخواست کمک دارند،اما در واقع یکی از این افراد ثروتمند و پولدار می باشد.

آیا شما میتوانید بگویید کدام فرد ثروتمند می باشد و خود را شبیه نیازمندان در آورده است؟

شاید بپسندید: فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

شما برای حل کردن این  معمای تصویری دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید،پس تمام تمرکز خود را معطوف به تصویر آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند کنید و از هر مساله ای که حواس شما را پرت می کند دوری نمایید،فقط یادتان باشد برای حل کردن این معمای تصویری باید به جزییات خوب توجه کنید.

شاید خوشتان بیاید: تست هوش ایموجی و ضرب المثل1؛اگه خودتو باهوش میدونی ایموجی ها کدوم ضرب المثل فارسی رو میگن؟

تصویر آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند

آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند

آیا فکر می کنید بسیار باهوش، نکته سنج و جزئی نگر هستید؟ به طوری که می توانید یک کارآگاه خوب باشید و به راحتی پیچیده ترین پرونده ها را حل کنید. اگر این گونه است و می خواهید آن را به صورت عملی اثبات کنید، باید آزمون ها و سوالات تصویری اهل فان را از دست ندهید و با حل هر کدام از انها در زمان مشخص ادعای خود را اثبات کنید.

سوالات، پازل ها و معماهای تصویری و دیگر بازی های فکری به خصوص در چند سال اخیر و فراگیر ویروس کرونا بیشتر مورد توجه قرار گرفتند. چرا که بیشتر افراد مجبور بودند در خانه، به کارهای خود بپردازند، به همین دلیل زمان زیادی برای آنان باقی می ماند. همین مسئله سبب شد تا بازی های فکری فراگیر شوند و طرفدران بسیاری پیدا کنند.

به کسانی که پاسخ آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند

همان طور که در ابتدا گفتیم برای حل کردن این معمای تصویری باید به جزییات توجه کنید،فرد ثروتمندی که خود را نیازمند جا زده است فرد وسطی می باشد،اگر به جیب پالتوی وی دقت کنید میبینید که در جیبش یکی از محصولات شرکت اپل وجود دارد و همان طور که می دانیم محصولات این شرکت چندان ارزان نمی باشد.

پاسخ آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند

آیا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

این هم جالبه: تست هوش سوتفاهم: اگه تیزی بگو کدوم زن داره اشتباه می کنه؟!

آزمون شناسایی فرد قدیمی؛فقط یک تیزبین میتواند فردی که از گذشته آمده است را بشناسد!

آزمون شناسایی قاتل در جنگل؛به نظر شما کدوم فرد مرد مقتول را در جنگل کشته است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا