سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی همسر گنگستر؛در یک نگاه آیا میتوانید تشخیص دهید که کدام زن،همسر مرد گنگستر است!؟

آزمون شناسایی همسر گنگستر؛در آزمون شناسایی همسر گنگستر ما مرد گنگستری رو مشاهده میکنیم و جلوی وی سه زن می باشد،یکی از این زنها همسر این مرد گنگستر می باشد و شما باید در یک نگاه تشخیص دهید که زن این مرد کدومشون می باشد.

آیا میتوانید با نگاه کردن به تصویر و تجزیه و تحلیل تصویر بگویید کدام زن،همسر واقعی مرد گنگستر می باشد؟

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

مجله اینترنتی اهل فان امروز با یک چالش تصویری با شماست که به باور سازنده اش، تنها افراد نکته سنج و تیزبین می توانند پاسخ آن را در یک نگاه تشخیص و پیدا کنند،ایا آماده اید که جواب این آزمون را بدهید؟پس با ما همرا باشید .

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

 

تصویر آزمون شناسایی همسر گنگستر

آزمون شناسایی همسر گنگستر

در آزمون شناسایی همسر گنگستر، شما باید به همه جزئیات توجه کنید و بسیار سریع باشید زیرا فقط باید با یک نگاه بتوانیدجواب این آزمون را بدهید و این فرصت کمی برای ادعای تیزبینی ونکته سنجی شما می باشد.

سوالات و معماهای تصویری برای به چالش کشیدن توانائیهای شناختی شما طراحی می شوند. این سوالات هوش تلاش می کنند ذهن خلاق را رشد و توسعه دهند. نوع زندگی امروزی سبب شده است تا در بلند مدت چشمان ما عادت کند که از کنار جزئیات به آسانی عبور کرده و کلی نگر شود.در بیشتر معماها و سوالات تصویری، شما برای رسیدن به سوال باید به جزئیات دقت کنید. جزئیات کلید حل معما است. همین مسئله نیازمند دقت و تمرکز است و توجه به این دو مولفه در بلند مدت سبب رشد توانائیهای شناختی شما می شود، بدون آنکه خود متوجه باشید.

در صورتی که شما به صورت مستمر و منظم این بازی ها را انجام دهید، ورزش مناسبی برای ذهن و مغز خود پیدا کرده اید. چرا که شما برای ارائه پاسخ مجبورید تمرکز کنید و حتی گاهی از تحلیل منطقی خود که توأم با تفکر کردن است، استفاده کنید.

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی همسر گنگستر

به حلقه ای که در دستان مرد گنگستر و زن وسطی در تصویر آزمون شناسایی همسر گنگستر وجود دارد دقت کنید. زن وسطی همسر مرد گنگستر است. بسیاری در نگاه اول احساس می کردند که زن اول از سمت راست همسر این مرد است، چرا که به لحاظ ظاهری شبیه مرد است. اما واقعا این گونه نبود. نوع نگاه مرد گنگستر هم به سمت زن وسطی است.نظر شما دوستان چه می باشد؟

پاسخ آزمون شناسایی همسر گنگستر

ایا توانستید با نگاه کردن و بدون مکث به این آزمون جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر گنگستر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

به مایکل کمک کنید دختری که نوزاد داره رو شناسایی کنه! فقط خنگا نمیتونن تستو حل کنن!

فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

معمای تصویری خرچنگ: تو 6 ثانیه بگو چند تا تفاوت وجود داره؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا