سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی همسر مرد؛ به نظر شما کدامیک از دو زن بیمار، همسر واقعی مرد بیمار است!؟

آزمون شناسایی همسر مرد؛ در آزمون شناسایی همسر مرد ما صحنه ای را میبینیم که در آن حادثه دیدگان یک رویداد ترافیکی به بیمارستان منتقل شده اند. پس از بهبودی نسبی سه نفر از افراد حادثه دیده را به یک اتاق منتقل کردند. در این اتاق که در تصویر مشاهده می کنید، دو زن مصدوم و یک مرد مصدوم بستری شدند. یکی از زنان همسر مرد آسیب دیده است. به نظر شما کدامیک از این دو زن همسر این مرد است.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید کدام زن همسر واقعی مرد مصدوم می باشد؟

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

شما برای حل کردن و جواب دادن به آزمون شناسایی همسر مرد دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشید،علت این محدودیت زمانی نیز این می باشد که در این زمان شما تمام هوش و حواس خود را معطوف به تصویر کنید و دقت و نکته سنجی شما دوستان عزیز افزایش بیابد.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

 

تصویر آزمون شناسایی همسر مرد

آزمون شناسایی همسر مرد

شما برای حل کردن این آزمون به مانند بسیاری از سوالات یا معماهای تصویری نیازمند نکته سنجی و قدرت دید عالی هستید. بسیاری از افراد نمی توانند در اولین تلاش آزمون شناسایی همسر مرد را حل کنند.

اگر فکر می کنید تیزبین و دقیق هستید، با مجله اینترنتی اهل فان و آزمون شناسایی همسر مرد همراه باشید. شما می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را با کمک این آزمون مورد آزمایش قرار دهید. تلاش کنید در زمان مشخص شده 8 ثانیه ای این آزمون را حل کنید و دقت و تمرکز خود را رشد و توسعه دهید.

شما تنها در این صورت است که می توانید نشان دهید که آماده حل هر گونه سوال و معمای تصویری هستید. لازم به ذکر است که این نوع فعالیت ها به شما کمک می کند تا سطح تمرکز، چابکی تصویری و ذهنی خود را ارتقا دهید. بنابراین توصیه می شود هر روز برخی از این سوالات تصویری را حل کنید.

اگر موفق به غلبه بر این چالش شده اید، به شما تبریک می گوییم. شما نشان دادید که واقعا نکته سنج و تیزبین هستید و در انجام این آزمون ها متخصص هستید ولی اگر موفق به حل این آزمون نشده اید ناراحت نباشید چون ما بزودی جواب این معمای تصویری به ظاهر سخت را خواهیم گذاشت.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

شخصیت خودتو با توجه به حرکاتت بشناس: کدام زن،تلاش دارد چیزی را از شما پنهان کند؟شخصیت شناسی با زبان بدن

پاسخ آزمون شناسایی همسر مرد

همسر واقعی مرد مصدوم، زن سمت راستی است. برای اینکه زن سمت چپ تصویری از عکس خود و همسرش را در کنار تخت خود قرار داده است که شوهر وی هیچ شباهتی به مرد مصدوم ندارد.

پاسخ آزمون شناسایی همسر مرد

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی همسر مرد جواب دهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

 تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

تست بینایی یافتن حرف A: فقط چشم عقابی ها میتونن در 10 ثانیه حرف A رو ببینید!!

 آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا