سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند. بر همین اساس مجله سرگرمی اهل فان در بخش تفریح و سرگرمی خود به انتشار چالشی ترین آزمون ها و معماهای تصویری اقدام می کند.

این راهم بخوانید: آزمون شناسایی اشتباه فوتبالی: خوره های فوتبال اگه ادعاتون میشه 2 اشتباه این تصویرو پیدا کنید!

این هم جالبه: آزمون شناخت خیانتکار: کدوم یک ازین مردا مثل پیکه به شکیرا خیانت کرده؟!

بنابراین شما می توانید به مراجعه به این وب سایت و انجام این سوالات هوش ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس همراه باشید. یادتان باشد برای پیدا کردن فرد خطارکار کلاس درس فقط 4 ثانیه فرصت دارید.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

این هم جالبه: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس

بنا به آنچه در بالا به آن اشاره شد ما می توانیم با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس را مورد توجه قرار دهید.

در تصویر آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس، یک کلاس درس به تصویر کشیده شده است. خانم معلم دو دانش آموز را توبیخ می کند. او معتقد است که یکی از این دو دانش آموز جمله ” تو معلم بدی هستی!” را بر روی تخته کلاس نوشته است. او از ناظم مدرسه خواسته ایت که بیاید و تکلیف او را با این دانش آموزان روشن کند. ما دقیقا نمی دانیم که چه کسی چنین کاری کرده است. به نظر شما چه کسی این جمله را بر روی تخته نوشته است؟ به نظر شما مجرم کیست؟

با دقت جزئیات تصویر آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 4 ثانیه وقت دارید!

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

تصویر آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس

آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس

این هم جالبه: آزمون شناسایی فرد خوش شانس در شهربازی: چه کسی احتمال زنده ماندنش بیشتر از دیگران است!؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس

امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ این تصویر آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و آزمون را بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

.

.

.

زن دزد رو گیر بیار و مساله رو حل کن: آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: به احتمال فراوان دانش آموز با سوییشرت آبی این جمله را نوشته است که به فارسی به معنای ” تو معلم بدی هستی”

او در جیبش ماژیک را قایم کرده، و دانش آموز سمت چپ درست است ظاهر گول زننده ای دارد ولی او هیچ جیبی ندارد که ماژیک را مخفی کرده باشد

پاسخ آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

تست شخصیت فرشته کوچولو: با این تست ببینید سال 1402 برایتان چگونه خواهد بود!

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

آزمون شناسایی زندانی تازه وارد؛ اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 8 ثانیه شناسایی کن!

سن ذهنی شما چقدر است؟این تست رو انجام بدین تا بفهمید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا