سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی قاتل سریالی؛اگه ادعات میشه تیزبین و نکته سنج هستی بیا اینو حل کن

آزمون شناسایی قاتل سریالی؛ در تصویر آزمون شناسایی قاتل سریالی شما بخشی از فضای یک زندان مرکز پلیس را مشاهده می کنید. همه سلول های زندان پر شده است و بر خلاف قانون در این مرکز پلیس همه زندانیان در یک سلول اعم از زن و مرد را در بازداشت قرار داده است. اما نکته اصلی اینجا نیست.در میان بازداشتی ها، یک قاتل سریالی حضور دارد.

به نظر شما کدامیک از افراد تصویر یک قاتل سریالی است.آیا میتوانید بگویید کدام سخص یک قاتل سریالی می باشد؟

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید،اگر شما بتوانید در کمتر از 10 ثانیه آزمون شناسایی قاتل سریالی را حل کنید، آدم بسیار نکته سنج و تیزبینی هستید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل سریالی

آزمون شناسایی قاتل سریالی

بسیاری از افراد از حل کردن این آزمون تصویری اهل فان از حل کردن آن نا امید شده و سریعا به دنبال پاسخ آزمون رفته اند.اگر شما مدعی تیزبینی و نکته سنجی هستید، با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید تا نکته سنجی و تیزبینی خود را به دیگران اثبات کنید.

به گفته اکثر شرکت کنندگان در آزمون شناسایی قاتل سریالی، این معمای تصویری یکی از سخت ترین معماهای تصویری می باشد.زیرا سازنده این آزمون معتقد است که تنها یک فرد تیزبین و جزئی نگر می تواند این معمای تصویری را در یک نگاه حل کند.

توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که از فضای شلوغ خارج شده و در یک محیط آرام قرار بگیرید. شما باید بتوانید در یک نگاه آزمون را حل کنید و این مسئله نیازمند دقت و تمرکز بسیار بالاست.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل سریالی را پیدا نکردید؟ نگران نباشید، در پایین صفحه ما پرونده این آزمون را برای شما حل میکنیم و جواب آن را می دهیم. اما قبل از دیدن جواب، باز هم به بالا برگشته و تصویر آزمون آزمون شناسایی قاتل سریالی را بیشتر بررسی کنید.

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

همسر زن باردار رو میتونی تشخیص بدی:فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل سریالی

ما پاسخ را در تصویر برای شما علامتگذاری کرده ایم. مردموجود در تصویر که کت و شلوار پوشیده است یک قاتل سریالی است و حتی تصویر تحت تعقیب وی در روزنامه ای که در دست پلیس است چاپ شده است.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل سریالی

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به این آزمون جواب دهید و قاتل سریالی را پیدا کنید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل سریالی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.
انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی قاتل وان حمام؛کدام زن مرد مقتول در وان حمام را به قتل رسانیده است؟

تست شخصیت بر اساس شکل چانه: از تشریح ذات و شخصیت خود و دوستان تان شگفت زده شوید؟

آزمون شناسایی زن دزد؛به نظر شما کدوم زن از فروششگاه دزدی کرده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا