سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی نامزد؛اگر جزئی نگر باشی میتونی نامزد این دختر را در 7 ثانیه شناسایی کنی!

آزمون شناسایی نامزد؛ در تصویر آزمون شناسایی نامزد شما با تصویری از یک کافه روبرو هستید. زوج جوانی یک قرار عاشقانه در این کافه دارند. مرد زودتر از زن به کافه رسیده است و زن در میان انبوه جمعیت به دنبال نامزد خود می گردد.قبل از اینکه این دو همدیگر را پیدا کنند، ما از شما می خواهیم که شما نامزد دختر را شناسایی کنید.

ایا شما می توانید نامزد زن را با توجه به نشانه هایی که در تصویر وجود دارد شناسایی کنید؟

اینم قشنگه: آزمون شناسایی پلیس واقعی؛تنها یک فرد باهوش می توانند در 8 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کند!

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی 7 ثانیه ای می باشید،پس با دقت به تصویر این آزمون نگاه کنید و ذهن خود را از هر مساله ای که تمرکز شما را به هم می ریزد دوری کنید.

اینم جالبه: معادله هوش ریاضی فریب کار؛آیا می توانید این معمای فریب دهنده ریاضی را حل کنید؟

تصویر آزمون شناسایی نامزد

آزمون شناسایی نامزد

شاید بپسندید: در تست شخصیت رابطه و روابط مشترک بفهمید چه چیزی شما را در یک رابطه ناراحت و تحریک میکند!

یک ذهن فعال با چشمان تیزبین می تواند حتی در یک نگاه این چالش معمایی را تحلیل وبلافاصله حل نماید. آیا شما می توانید این چالش معمایی را که هدف آن شناسایی نامزد زن تصویر در 7 ثانیه است را حل کنید؟

همان گونه که بارها اشاره شده است، بازی های فکری و معماهای تصویری مهارتهای شناختی شما همچون دقت، تمرکز و حتی بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهند. شما با کمک این معماها می توانید ذهنی خلاق تر و تمرکزی دقیق تر داشته باشید. کافی به صورت روزانه چند دقیقه ای مغز خود را وادار به فعالیت کنید . به عبارت دیگر آن را با بازی های فکری ورزش دهید.

به عنوان یک توصیه به شما خواهیم گفت که شما برای انجام این سوالات معمایی باید خود را کاملا آماده کنید. در محیطی به دور از تنش و شلوغی قرار بگیرید و سپس تمرکز کنید. همین تمرکز کردن می تواند به شما برای افزایش فعالیت های مغزی کمک کند.

ممکن است این گونه سوالات معمایی بسیار ساده به نظر برسند اما یادتان باشد که گاهی اوقات مغز نمی تواند به اسانی بدیهی ترین مسائل را درک و حلاجی کند.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل؛فقط یک نخبه میتونه بگه قاتل کجا پنهان شده است!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

یادتان نرود که ببینید: آزمون شناسایی فرد قدیمی؛فقط یک تیزبین میتواند فردی که از گذشته آمده است را بشناسد!

پاسخ آزمون شناسایی نامزد

اگر به دستان زن نگاه کنید متوحه یک دستبند خاص می شوید. نمونه ای از این شی یا الگو بر روی یقه کت فرد اول از سمت راست نیز موجود است. این دو زوج یک قرار عاشقانه دارند و قطعا هدیه ای که قبلا به یکدیگر داده اند را بسیار دوست دارند و تلاش کرده اند به گونه ای از آن استفاده کنند.

شاید خوشتان بیاید: سوال هوش شناخت دزد؛اگه ادعا میکنی باهوشی دزد را از میان برادرها گیر بیار

پاسخ آزمون شناسایی نامزد

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی نامزد جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی نامزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر؛کدام کودک 3 مادر دارد!؟ مگر چنین چیزی ممکن است!؟

آزمون شناسایی دزد نوزاد؛ به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا