سرگرمیمعمای تصویری

سوال هوش شناخت دزد؛اگه ادعا میکنی باهوشی دزد را از میان برادرها گیر بیار

سوال هوش شناخت دزد؛ در تصویر سوال هوش شناخت دزد ما با داستانی مواجهیم که فقط یک فرد باهوش و زرنگ می تواند پی به ماجرا ببرد و به آن پاسخ دهد.داستان از این قرار است که توریستی وارد یک شهر می شود و به محض ورود در یکی از خیابانهای شهر از وی دزدی صورت می گیرد،وی به پلیس مراجعه میکند و با توجه به مشخصاتی که جهانگرد داده 5 برادر دوقولو به نام های لوو،لو،لا،لی،لیو را که کارشان دزدی می باشد را دستگیر میکند.

آیا شما میتوانید برادری که از جهانگرد دزدی کرده را با توجه به تصویر شناسایی کنید.

این هم جالبه: تست هوش سوتفاهم: اگه تیزی بگو کدوم زن داره اشتباه می کنه؟!

شما برای حل کردن این سوال هوش تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 12 ثانیه فرصت دارید،فقط یادتان نرود جواب این گونه سوالات معمایی و هوش تصویری نیازمند دقت به جزییات می باشید و بهتر است در موقع حل نمودن سوالات هوش تصویری در فضایی آرام قرار بگیرید تا بتوانید با تمرکز لازم به این گونه سوالات جواب دهید.

 

تصویر سوال هوش شناخت دزد

سوال هوش شناخت دزد

به یاد داشته باشید که این نوع چالش تصویری برای کمک به تمرین ذهن افرادی است که جرات حل آن را دارند. در پایان مطلب سوال هوش شناخت دزد، ما پاسخ تصویری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تنها باید “حالت کارآگاهی” خود را فعال کنید تا فردی که از توریست دزدی کرده است را پیدا کنید.

آیا پازل های تصویری را دوست دارید؟ اگر پاسخ مثبت است، شما جای درستی هستید. ما به توانایی های شما اعتماد داریم و مطمئن هستیم که می توانید آزمون تصویری را با موفقیت توسعه دهید و به این ترتیب می توانید نشان دهید که یکی از بهترین ها هستید.

سرگرمی ها و سوالات هوش طرفدارن زیادی دارند. این مطالب توانسته اند جای خود را به خوبی در فضای اینترنت باز کنند. شما هر روزه با انواع و اقسام بازی های فکری روبرو می شوید. هر کدام از این بازی ها به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش می کشند. بدین ترتیب شما می توانید با انجام این بازی ها، ذهن خود را فعال نگه دارید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ سوال هوش شناخت دزد

از سمت چپ به ترتیب به بررسی شرایط برادران و تطابق آن با تصویر دزدی می پردازیم:

لوو شبیه ترین فرد به دزد می باشد ولی وی دزد نمی باشد،اگر به کلاه دزد و لوو نگاه کنیم میبینیم که خطوط کلاه با یکدیگر فرق می کند،لو هم دزد نمی باشد چون دستچپ وی قطع شده است و وی نمیتواند دزد باشد،لا نیز نمیتواند دزد باشد چونن طبق تصویر دزدی سبیل های سارق رو به بالا می باشد ولی سبیل لا رو به پایین است،لی هم نمیتواند دزدی کند چون دستش در گچ می باشد و نمیتواند همزمان تفنک و وسایل دزدی را در یک دست بگیرد،در نتیجه لیو دزد می باشد که تمام مشخصات فرد دزد با وی مطابقت دارد.

پاسخ سوال هوش شناخت دزد

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به سوال هوش شناخت دزد جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از سوال هوش شناخت دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا