سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل؛فقط یک نخبه میتونه بگه قاتل کجا پنهان شده است!

آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل؛در تصویر آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل ما صحنه ای از یک قتل را مشاهده میکنیم که در آن فردی ثروتمند در اتاق خود به قتل رسیده است و پلیس نیز که مسوولیت حفاظت از وی را بر عهده داشته خود را سریعا به محل وقوع جرم رسانده است و مشغول بررسی اوضاع می باشد و پس از بررسی مخفیگاهی که قاتل خود را در آن پنهان کرده بود را پیدا می کند.

آیا شما هم میتوانید به مانند پلیس مخفیگاه قاتل را پیدا کرده و بگویید در کجاست؟

شاید خوشتان اومد: چه عددی باید جایگزین علامت سوال در تست هوش جایگزینی اعداد شود؟

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 10 ثانیه فرصت دارید،پس به جزییات تصویر دقت کنید و تمام تمرکز و دقت خود را معطوف به تصویر کنید،با یکدیگر تصویر آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل را میبینیم.

یادتان نرود که ببینید: هوش خودتو با تست هوش خطوط متقاطع به چالش بکش؛ در آخرین خط متقاطع چه عددی باید قرار گیرد؟

تصویر آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل

آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل

شاید خوشتان بیاید: آزمون شناخت زوج خون آشام؛اگه خودتو خوره فیلمای خون آشامی میدونی بیا این معما رو جواب بده

آیا همواره مدعی هوش بالا و داشتن تمرکز عالی هستید؟ آیا معتقدید که معماها و بازی های فکری برای شما جز یک بازی ساده چیزی نیستند؟ اگر در تمام عمر خود به این باور رسیده اید که بسیار باهوش هستید، اما تا به حال نتوانسته اید آن را ثابت کنید. زمان شما فرا رسیده است.

شما با کمک آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل و حل کردن آن می توانید نشان دهید که دارای ضریب هوشی بالایی هستید. تلاش کنید که این معما را در 10 ثانیه حل کنید و به همه نشان دهید که یک نابغه در حل کردن معماهای تصویری می باشید. این به شما بستگی دارد که با این چالش در سطح دیگری به شکوفایی برسید.

زمان حل کردن این آزمون چگونه بر شما گذشت؟ اگر نتوانستید تمام جزئیات را بفهمید، احساس بدی نداشته باشید. در انتهای این یادداشت پاسخ صحیح را به شما می دهیم تا بتوانید با آرامش به کارهای روزمره خود برسید.

شاید بپسندید: فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل

همان طور که گفتیم شما باید برای حل کردن این معمای تصویری به جزییات توجه میکردید،به زره و لباس شوالیه توجه میکردید می دیدین که کسی این لباس را در وسط خانه برای دکور گذاشتن نمی گذارد و معمولا در گوشه ای از اتاق قرار دارد،همچنین دست های شوالیه که شمشیر را گرفته در حالی که در تمامی این لباسها دست شوالیه بر دسته شمشیر می باشد نه خود شمشیر،پس قاتل خودش را در لباس شوالیه پنهان کرده است.

پاسخ آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

اگه باهوشی در معمای تصویری شناخت همسر، همسر واقعی مرد را شناسایی کن!؟

آزمون شناسایی آدم ربا؛اگه تیزبین باشی، می‌تونی آدم‌ربا را در تصویر شناسایی کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هشت =

دکمه بازگشت به بالا