سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد مریض؛با توجه به تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

آزمون شناسایی فرد مریض؛ در تصویر آزمون شناسایی فرد مریض شما با تصویر خاصی روبرو هستید. شما در تصویر سه فرد را مشاهده می کنید. همه چیز طبیعی به نظر می رسد. اما در این میان یکی از افراد تصویر نیازمند مراجعه فوری به بیمارستان می باشد.

آیا شما میتوانید بگویید چه کسی باید هر چه سریع تر به بیمارستان مراجعه کند؟

اینم قشنگه: تست قدرت بینایی سگ جذاب،می تونی تو 10ثانیه سگ پنهان شده در تصویر رو پیدا کنی؟

برای دست یافتن به پاسخ به تمام جزئیات تصویر دقت کنید. پاسخ این معمای تصویری در جزئیات نهفته است. البته یادتان باشد برای یافتن پاسخ شما دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشید.با دقت به تصویر زیر نگاه کنید. تمام زوایای تصویر را بررسی کنید.

اینم جالبه: تست ریاضی سرگرم کننده: این معادله رو نتونی حل کنی احتمالا سر کلاسای ابتدایی خواب بودی!

تصویر آزمون شناسایی فرد مریض

آزمون شناسایی فرد مریض

این هم جالبه: در آزمون شناسایی مادر بی خیال، بگوئید که کدامیک مادر خوبی نمی باشند!؟

تلاش کنید تا می توانید با دقت به تصویر نگاه کنید. برای دستیابی به پاسخ تلاش کنید تا شرایط را فراهم کنید. در مکان آرام قرار بگیرید و تمرکز کنید. تلاش کنید موانعی که ممکن است جلوی تمرکز شما را بگیرد را حذف کنید.

همانطور که بارها اشاره کرده ایم شما برای رسیدن به پاسخ باید به تمام جزئیات تصویر دقت کنید. پاسخ این معماها در جزئیات است. اساساً هدف اصلی این معماها، ارتقای قدرت دید و دقت و تمرکز شماست. چرا که شما برای رسیدن پاسخ مجبورید با دقت و تمرکز کامل به تصاویر معمایی نگاه کنید. این دقت و تمرکز می تواند سبب افزایش فعالیت های مغز شما شود. افزایش فعالیت های مغزی در بلند مدت به رشد مهارت های شناختی شما کمک می کند.

این سوال هوش تصویری نیز از جمله سوالاتی است که می تواند چالش برانگیز باشد و سلول های خاکستری مغز شما را به فعالیت وادار کند. شما برای اینکه بتوانید به این معمای تصویری پاسخ دهید، باید تمام قدرت دید، دقت و تمرکز خود استفاده کنید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی پلیس واقعی؛تنها یک فرد باهوش می توانند در 8 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کند!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی پلیس تقلبی؛اگر باهوش باشی میتونی در 8 ثانیه پلیس تقلبی را شناسایی کنی!

پاسخ آزمون شناسایی فرد مریض

سه نفری که  در تصویر هستند که ممکن است به دلایلی نیاز به مراقبت پزشکی داشته باشند. زن سمت چپ به نظر اضافه وزن دارد. اما نشانه ای دیده نمی شود که او باید حتما به پزشک مراجعه کند.

مرد تصویر نیز دستش شکسته است و قطعا او از بیمارستان بازگشته است. لذا نیاز دیده نمی شود که بار دیگر بیمارستان برود. اما به زن جوان وسط نگاه کنید. به پاهای او خوب دقت کنید. شما در ناحیه پاخهای او تورم را می بینید. تغییر رنگ یا تورم ساق پا و مچ پا نشانه واضحی از مشکل قلبی است.

اینم ببین: آزمون شناسایی دزد نوزاد؛ به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

پاسخ آزمون شناسایی فرد مریض

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی فرد مریض جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد مریض استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

 در آزمون شناسایی مادر نوزاد را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که یک نابغه هستید!

 آزمون شناسایی والدین نوزاد گوگولی: در 5 ثانیه بگو پدر و مادر واقعی نوزاد کدوما هستن؟!

آزمون شناسایی زندانی بیگناه؛فقط نابغه‌ها میتونن فرد بی‌گناه را در این تصویر شناسایی کنند!

 آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:شما مراقب امتحانی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا