سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مثل شرلوک هولمز هوش کارگاهی داشته باشی در ثانیه میفهمی دروغگو کیه!

آزمون شناسایی فرد دروغگو: چه کسی دروغ می گوید؟ این تصویر یا بازی معمایی در فیس بوک و شبکه ردیت بارها و بارها همرسانی شده است. در این سوال معمایی شما باید با کمک نشانه ها فرد دروغگو را شناسایی کنید. بسیاری از کاربران این شبکه هانتوانستند این سوال هوش تصویری را تحلیل کرده و پاسخ دهند. برای پاسخگویی به سوالات هوش تصویری شما باید بتوانید براساس شواهد، پاسخ درست را ارائه دهید. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی فرد دروغگو همراه باشید.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

آزمون شناسایی فرد دروغگو

همانطور که اشاره شد بسیاری از افراد نتوانستند این چالش تصویری را حل کنند. احتمالا محدودیت زمانی 5 ثانیه ای علت این مسئله باشد.

پازل های تصویری و معمایی به افراد این امکان را می دهد که کسالت روزانه خود را از بین ببرند. همچنین با کمک این معماها می توانند، توانایی ها و مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. مجله سرگرمی اهل فان یک سوال تصویری معمایی جدید برای شما ارئه کرده است.

نظرات و پاسخ های ارائه شده در صفحه فیس بوک سازندگان این چالش تصویری یا آزمون شناسایی فرد دروغگو، نشان می دهد که تنها 28 درصد از پاسخ دهندگان، جواب درست را ارائه کرده اند. همین موضوع نشان می دهد که این سوال تصویری می تواند یک چالش جدی برای شناخت توانائیهای شما باشد.

در تصویر زیر دختری را می بینید که از افرادی که در پارک هستند درخواست کمک می کند. او فریاد می زند که زنی که دستان او را گرفته است، یک آدم رباست.از طرف دیگر زنی که دست دختر بچه را نیز گرفته است به افراد در پارک اطمینان می دهد که مادر دختر بچه است!

به نظر شما با توجه به شواهد چه کسی دروغ می گوید؟ اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی فرد دروغگو نگاه کنید. فقط حواستان باشد که برای پاسخگویی فرصت زیادی ندارید و در زمان 5 ثانیه ای باید به سوال پاسخ دهید.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

تصویر آزمون شناسایی فرد دروغگو

آزمون شناسایی فرد دروغگو

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

.

.

.

.

.

.

شما با کشف فردی که دروغ می گوید، مهارت های کارآگاهی خود را ثابت می کنید. آیا پاسخ را پیدا کردید؟ آیا فکر می کنید به زمان بیشتری نیاز دارید؟ نگران نباشید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا این معمای تصویر را حل کنید؟

.

.

.

.

.

.

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

پاسخ آزمون شناسایی فرد دروغگو

اگر در هیچ یک از این دو فرصت پاسخ آزمون شناسایی فرد دروغگو را پیدا نکردید، تصویر حل شده را برای شما ارائه می دهیم. در واقع دروغگو دختر است. او دوست دارد مدت زمان بیشتری در پارک باشد. اما چون مادرش موافقت نکرده، با داد و فریاد و جلب توجه کردن، سعی دارد مدت زمان بیشتری در پارک بماند. در واقع او می خواهد به طریقی از مادر خود انتقام بگیرد. استدلال سازنده این تست تصویری بر این نکته استوار است که شکل گردنبند دختر و مادر و همچنین چشم و ابروهای آنها شبیه هم است. 

در تربیت فرزندان خود هوشیار باشید و سعی کنید به گونه ای رفتار کنید که با شما لجبازی نکنند!

پاسخ آزمون شناسایی فرد دروغگو

امیدواریم از آزمون شناسایی فرد دروغگو رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛ در مراسم ازدواج،یکی از افراد انسان نمی باشد میتونی پیداش کنی!؟

اگر تیزبین و باهوشی، سریع بگو که نامزد استاد کدامیک از این دختران دانشجو است!؟

آزمون شناسایی دزد نوزاد: هرکول پوآرو هم نمیتونه بگه چه کسی نوزاد را ربوده است؟

 آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا