سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زندانی فراری؛ چه کسی به تازگی از زندان فرار کرده است؟

آزمون شناسایی زندانی فراری؛در تصویر آزمون شناسایی زندانی فراری ما سه فرد را مشاهده میکنیم که در بیرون از کافه ای در زیر آفتاب مشغول نوشیدن مایعات می باشند و از منظره اطراف خود لذت می برند،یکی از این سه نفر یک زندانی فراری می باشد که توانسته است از زندان فرار کند و با پوشیدن لباس مبدل خود را قاطی مردم عادی کند،حال وظیفه شما این است که وی را شناسایی کنید.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید کدام فرد یک زندانی فراری می باشد؟

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

به مانند اکثر آزمون های تصویری ما شما برای حل کردن ای آزمون دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید جواب این آزمون را بدهید،محدودیت زمانی نیز به این دلیل است تا شما بتوانید از حداکثر توان ذهنی خود بهره ببرید و دید جزئی نگری شما افزایش یابد.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

کدوم خواهر دوقولو زن واقعی مرد می باشد: آزمون شناسایی ماریا؛به نظر شما کدام یک از این دو خواهر دوقلو، ماریا است؟

تصویر آزمون شناسایی زندانی فراری

آزمون شناسایی زندانی فراری

بازی های فکری و سوالات تصویری می تواند برای هر کسی جذاب باشد. این سوالات می تواند هم سرگرم کننده باشد و هم اینکه ذهن و مغز شما را تمرین و ورزش دهد. ورزش روزانه مغز همانند ورزش جسم همواره لازم است و شما باید بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین و دقیق ترین پاسخ را برای این سوالات تصویری آماده کنید.

شما با پاسخگویی به آزمون شناسایی زندانی فراری تازه می توانید ثابت کنید که یک نابغه در حل پازل های تصویری هستید. شما باید بسیار با دقت به تصویر آزمون نگاه کرده و بتوانید جزئیات تصویر را بررسی کنید.

تنها یک ذهن آرام و خلاق و چشم تیزبین می تواند در زمان 8 ثانیه ای آزمون شناسایی زندانی فراری را حل کند.شما باید ثابت کنید که کاملاً یک کارآگاه هستید و این معمای تصویری را حل می کنید. ما مطمئن هستیم که شما در زمان مشخص شده می توانید این معمای تصویری را حل کنید.

کدوم فرد از دست خرس زنده میمونه: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

تست رییس و کارمندم ببین: آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

پاسخ آزمون شناسایی زندانی فراری تازه

اگر دقت کنید مرد وسط عرق کرده است.مضطرب و عصبانی به نظر می رسد. اما این مسئله نمی تواند دلیلی باشد بر اینکه او زندانی فراری است. فرد سمت چپ لباس نارنجی به تن دارد. اما تنها رنگ نارنجی نمی تواند دلیل بر این باشد که او زندانی فراری است. چون زندانی فراری هیچگاه کاری انجام نمی دهد که جلب توجه کند. اما اگر به اولین فرد از سمت راست خوب دقت کنید، دستبند فلزی را در دستان او می بینید که او تلاش دارد آنها را مخفی نگه دارد. بله وی از زندان فرار کرده است.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی فراری

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی زندانی فراری جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی فراری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

آزمون هوش کبریت: فقط یک چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله درست بشه!

آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا؛میتونی ربات موجود در میان آدم ها را تشخیص بدی؟

آزمون شناسایی دزد کتاب: کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتاب دزدیده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =

دکمه بازگشت به بالا