سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا؛میتونی ربات موجود در میان آدم ها را تشخیص بدی؟

آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا؛ در تصویر آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا ما فرد مرده ای را میبینیم که جنازه اش در تابوتی قرار داده شده است و دوستان و آشنایان برای ادای احترام به او و خانواده اش به دیدار او آمده اند،اما در میان این آشناها همه انسان نمی باشد بلکه رباتی نیز در این جمع وجود دارد که توسط فرد مرده ساخته شده است.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید کدام فرد یک ربات می باشد؟

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشید،آیا احساس می کنید برای انجام این آزمون آماده اید و به دوستان خود ثابت کنید که یک نابغه هستید،پس به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و سعی کنید راز موجود در آزمون شناسایی ربات در مراسم را رمزگشایی کنید.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

تصویر آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا

آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا

تفریح و سرگرمی برای گذران اوقات فراغت لازم است. اما چه بهتر این سرگرمی ها علاوه بر سرگرمی بتوانند در بخش های دیگر زندگی هم مفید واقع شوند. بسیاری از بازی های فکری می توانند ذهن ما را به چالش می کشند. به چالش کشیدن مغز می تواند ضمن افزایش فعالیت های مغز، در بلند مدت به افزایش مهارت ها و توانائیهای شناختی بینجامد.

بنابراین اگر فکر می کنید مهارت های ذهنی کافی برای حل معمای تصویری اهل فان را در زمان مشخص شده دارید، جرأت کنید و بر آن غلبه کنید. سوالات، معماها و پازل های تصویری، بهترین گزینه سرگرمی هستند که می توانید در هنگام مرور شبکه های اجتماعی پیدا کنید.

به تصویر معمای تصویری ما با دقت نگاه کنید و سعی کنید راز موجود در آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا را رمزگشایی کنید.برای غلبه بر این معمای تصویری ، نبوغ زیادی لازم نیست و تنها توجه به جزئیات می تواند به شما برای یافتن ربات تصویر کمک کند.

نکته میز چیه: اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

تست رییس و کارمندم ببین: آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

پاسخ آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا

بیشتر کسانی که دارای تیزبینی عالی هستند در همان نگاه اول متوجه ربات موجود در تصویر آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا می شوند. به افراد موجود در تصویر که علامتگذاری شده است، دقت کنید. یکی دستان آهنی دارد و زن دیگر از چشمانش مشخص است که انسان واقعی نیست. کاملا مشخص است که آنها ربات هستند.

پاسخ آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی ربات در مراسم عزا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا