سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

آزمون شناسایی دزد غذا؛ در تصویر آزمون شناسایی دزد غذا چهار کارمند یک اداره دیده می شود که در حال بحث و جدل در مورد چیزی هستند. ظاهراً زنی که تی شرت به رنگ بنفش پوشیده است از اینکه ناهار او را فردی دیگر خورده، عصبانی است. او مشکوک به مردی است که تی شرت نارنجی پوشیده است.

آیا شما با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانید بگویید چه کسی غذای زن را خورده است؟

اینم جالبه: آزمون شناسایی والدین کودک؛اگه باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

طبق تحلیل شما چیست، چه کسی غذای این زن را خورده است؟ مرد نارنجی پوش یا دو همکار زن که پشت سر او هستند؟ نظر خود را واضح بیان کنید! چه کسی واقعا اینجا دروغ می گوید؟ به یاد داشته باشید که شما برای حل این آزمون تنها 10 ثانیه وقت دارید. به دقت تصویر آزمون شناسایی دزد غذا را مشاهده و بررسی کنید.

اینم جالبه: تست ریاضی سرگرم کننده: این معادله رو نتونی حل کنی احتمالا سر کلاسای ابتدایی خواب بودی!

تصویر آزمون شناسایی دزد غذا

آزمون شناسایی دزد غذا

اینم ببین: ماجراجویی یا منطقی؟ بیا با تست روانشناسی تیپ شخصیتی بهت بگم تا باورت نشه!

برخی از متخصصان معتقدند که سوالات هوش تصویری و آزمون هایی مشابه آزمون شناسایی دزد غذا، می تواند میزان هوش و قدرت دقت وتمرکز شما را به چالش بکشد.

اگرچه آزمون شناسایی دزد غذا، ساده به نظر می رسد،اما برای اینکه بتوانیم در آزمون، پاسخ درستی بدهیم، نیاز به تمرکز بالا و استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستیم. اگر هنوز به پاسخ نرسیده اید می توانید به جزئیات تصویر و توضیحات را بیشتر بررسی کنید.

شبکه های اجتماعی هر روز در حال انتشار جدیدترین تست ها، پازل ها، سوالات هوش و بازی های فکر مشابه هستند. این مطالب طرفدارن فراوانی در فضای اینترنت و شبکه های دارند. این مسئله از دو جهت قابل تأمل و اهمیت است. این بازی ها می توانند بسیار سرگرم کننده باشند و یک گزینه عالی برای اوقات فراغت و همچنین تمرین و ورزش مغز خوانندگان باشند.

تحقیقات جدید نشان می دهد که بسیار از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز بدلیل نبود یک زندگی سالم، تغذیه مناسب و در نهایت کاهش فعالیت های مغزی است. انجام منظم بازی های فکری، مغز خود را آماده و فعال نگه می دارد.برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی دزد غذا، نیاز است که شما از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید.

اینم قشنگه: تست قدرت بینایی سگ جذاب،می تونی تو 10ثانیه سگ پنهان شده در تصویر رو پیدا کنی؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دختر میان پسرها؛اگه باهوشی بگو کدام کودک یک پسر نیست!؟

پاسخ آزمون شناسایی دزد غذا

احتمالا فکر میکنید دزد غذا می تواند مرد پیراهن نارنجی باشد، زیرا زن با پیراهن بنفش مستقیماً او را متهم می کند.ولی آیا نشانه ای هست که او غذای زن را خورده باشد؟ در جواب باید بگوییم اصلا نشانه ای وجود ندارد. پس قطعا او مقصر نیست.

بعضی ها دو زن پشت سر را در نظر گرفته اند و یکی از آنها را متهم می کنند؟ به نظر می رسد دلیلی وجود ندارد که به عنوان مظنون معرفی شوند.

بنابراین تنها کسی که ممکن است دروغ بگوید خود خانمی است که پیراهن بنفش دارد. با دقت به پایین پیراهنش نگاه کنید، لکه هایی وجود دارد که نشان می دهد خودش ناهارش را خورده است و فقط می خواهد همکار خود را اذیت کند.

این هم جالبه: آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

پاسخ آزمون شناسایی دزد غذا

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی دزد غذا جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد غذا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پرستار قلابی؛آیا میتوانید بگویید پرستار قلابی این تصویر چه کسی است؟

آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ کدامیک از دختران تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

آزمون شناسایی نوزاد تقلبی: کدام نوزاد تقلبیه و یک نوزاد واقعی نیست؟!

 آزمون شناخت فضایی های قطار: بیگانگان درون تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی خیلی باهوشی!

 آزمون شناسایی کشته شده: به نظر شما کدوم یکی احتمال مرگش بیشتره؟!

 تست هوش تقسیم 12 سیب: این آزمون ریاضی قدیمی و جالب رو بلدی؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا