سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی والدین کودک؛اگه باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

آزمون شناسایی والدین کودک؛ در تصویر آزمون شناسایی والدین کودک شما با تصویری روبرو هستید که در آن یک کودک 2ساله در حال بازی است. در اطراف او سه فرد حضور دارند. شما فقط باید بفهمید که والدین کودکی که در شن بازی می کند چه کسانی هستند.

آیا با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید بگویید والدین کودک چه کسی است؟

اینم قشنگه: تست هوش عدد گمشده؛عدد گم شده را در این معمای ریاضی پیدا کنید و ثابت کنید یک نابغه اید!

شما برای انجام دادن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید،پس بهتر است از هر کاری که تمرکز شما را به هم می ریزد دوری کنید و تمام تمرکز خود را معطوف به تصویر زیر کنید،پس آرامش خود را حفظ کنید و پاسخ درست را بیابید.

شاید بپسندید: تست بینایی کرم رنگی: کدام کرم استایل رنگی متفاوت و منحصر به فردی دارد و شبیه خود ندارد؟

تصویر آزمون شناسایی والدین کودک

آزمون شناسایی والدین کودک

این هم جالبه: تست هوش شماره جا پارک: باهوشا بیاین بگین زیر ماشین چه شماره ای باید باشه؟!

اگر احساس می کنید که باهوشید میتوانید مهارت های شناختی خود را با حل کردن این معمای تصویری محک بزنید. سعی کنید به این آزمون تصویری پاسخ صحیح بدهید و اگر درست باشد ،نشان می دهد شما فرد باهوشی هستید. اگر احساس می‌کنید در انجام این معما با چالش مواجه هستید، باید به چند نکته توجه کنید، مانند حفظ آرامش و توجه و تمرکز.

مطالعات فراوانی در زمنیه تأثیر بازی های فکری بر مغز انجام شده است. یک پژوهش علمی در سال 2012 نشان داده است که انجام مرتب بازی های فکری، خطر بیماری های مربوط به سلامت مغز همچون فراموشی و آلزایمر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این بدان معنی است که افرادی که به طور فعال بازی هایی مانند شطرنج انجام می دهند یا پازل حل می کنند به احتمال فراوان تا اواخر عمر تحت تأثیر آلزایمر یا زوال عقل قرار نمی گیرند!

بیشتر سوالات هوش منتشر شده در وب سایت اینترنتی اهل فان تحریک کننده مغز بوده و سبب افزایش فعالیت آن می شود.این بار، سوال هوش تصویری ما کمی متفاوت می باشد. شما در آزمون شناسایی والدین کودک می توانید قدرت دقت و تمرکز خود را شناسایی کنید.

این هم جالبه: آزمون شناسایی معلم؛به نظرتان کدوم معلم بد است؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناخت زندانی فراری؛فقط یک فرد جزیی نگر می تواند زندانی فراری را در 10 ثانیه شناسایی کند!

پاسخ آزمون شناسایی والدین کودک

به تصویر سه والدین با دقت نگاه کنید، در دست یکی عروسک، یکی دیگر ماشین اسباب بازی و یکی دیگر یک کوله پشتی دارد.اگر خوب دقت کنید در تصویر زن سمت راستی عروسک در دست دارد. از آنجایی که کودک پسر است، عروسک مورد علاقه یک پسر نمیتواند یک عروسک باشد.

در دست مرد ماشین اسباب بازی است که با یک روبان می پیچید.محتمل ترین گزینه زن سمت چپی است که کوله پشتی حمل میکند که یک شیشه شیر برای نوشیدن کودک در این کوله وجود دارد. پس مادر کودک همان زن است.

اینم قشنگه: تست هوش جمع ماشین؛آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از 12 ثانیه حل کنید؟

پاسخ آزمون شناسایی والدین کودک

این تست هم جالبه: آزمون شناسایی قاتل؛ به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی می باشد!؟

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی والدین کودک جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی والدین کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی فرد مریض؛با توجه به تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

 آزمون تمرکز با مداد؛قدرت چشمتان را با پیدا کردن مداد در تصویر به رخ دیگران بکشید!

 تست بینایی شناخت عدد: چند عدد را می توانید روی تخته ببینید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =

دکمه بازگشت به بالا