سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دانش آموز متقلب؛با پیدا کردن دانش آموز متقلب در 10 ثانیه، ثابت کنید که نابغه اید!

آزمون شناسایی دانش آموز متقلب؛در تصویر آزمون شناسایی دانش آموز متقلب ما تعدادی دانش آموز را مشاهده میکنیم که در حال امتحان دادن یکی از درس های پایان ترم خود می باشند،اما به مانند همیشه و در مواقع امتحانات یکی از این دانش آموزان در حال تقلب کردن می باشد تا بتواند درس خود را پاس کند.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانید بگویید کدام دانش‌ آموز در حال تقلب می باشد؟

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت انتخاب کلید: کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق اسرار بگوید چه شخصیتی دارید!

امروز ما یک پازل تصویری عالی داریم که قطعاً مغز شما را به چالش خواهد کشید. برای انجام این چالش، باید تایمر گوشی خود را را بر روی 10 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 10 ثانیه دانش آموز متقلب را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل در خانه؛آیا با ذهن کارآگاهی خود،می توانید قاتل را شناسایی کنید!

تصویر آزمون شناسایی دانش آموز متقلب

آزمون شناسایی دانش آموز متقلب

چالش تصویری بالا ساده به نظر می رسد، درست است؟ مانند چیزی که در دوران کودکی در دبستان داشته اید. اما به خاطر داشته باشید که ذهن ما بدلیل بی توجهی به بدیهیات، نمی تواند به راحتی پاسخ را تشخیص دهد. پس با دقت به تصویر بالا نگاهی بیندازید.یادتان باشد برای حل این پازل فقط 10 ثانیه فرصت دارید. تنها پیدا کردن یک نشانه کوچک می تواند به شما کمک کند تا این پازل تصویری را حل کنید.

پازل ها، تست ها، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک معمای تصویری نباشد.دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی نوزاد تقلبی: کدام نوزاد تقلبیه و یک نوزاد واقعی نیست؟!

این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کنید. پاسخ در جزئیات بود و احتمالا اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

این معما هم قشنگه:آزمون شناسایی قاتل واقعی؛ کدوم فرد یک قاتل می باشد،دلیلتان چیست؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی؛ به نظر شما کدامیک فرزند واقعی زن و شوهرموجود در تصویر نیست؟

پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز متقلب

به نظر می رسد هر سه دانش اموز در حال تقلب کردن هستند. اولین دانش اموز بر روی مچ دست خود چیزهایی را برای تقلب نوشته است. دانش آموز وسطی روی پای خود نگاه می کند و شما متوجه می شوید که نوشته هایی بر روی پای دختر موجود است. دانش آموز سومی نیز بر روی کاغذ بطری مطالبی را نوشته است. اگر او قصد نوشیدن داشت، باید درب بطری را بر می داشت و نوع نگاه کردن او به کاغذ نشان می دهد که در حال تقلب کردن است.

پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز متقلب

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی دانش آموز متقلب جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دانش آموز متقلب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی؛ آتش نشان غیرواقعی را در تصویر شناسایی کنید!

 آزمون بینایی حرف خاص:آیا می‌توانید در 10 ثانیه، حرف O را در بین حروف a پیدا کنید!

 تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

 آزمون یافتن قاتل سریالی:عمرا بتونی قاتل سریالی رو فقط از روی عکس تشخیص بدی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا