سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: دانش آموز بی ادبی که باعث این اتفاق شده رو پیدا کن! کارش به نظرتون درسته؟

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: هزاران نفر از سطح دشواری این معمای جدید شگفت زده شدند. آیا جرات دارید آن را در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای حل کرده و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. این معمای تصویری که با عنوان آزمون شناسایی دانش آموز شیطون در مجله سرگرمی اهل فان منتشر شده است، به دلیل سطح سختی اش، همانند جالب ترین تست های شخصیتی یا چالش های تصویری در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

حل معماها می تواند یک تقویت کننده واقعی مغز و همچنین راهی عالی برای آموزش ذهن شما باشد و شما را وادار به توجه به کوچکترین جزئیات کند. این معماهای زیر در نگاه اول آسان به نظر می رسند، اما اگر با دقت بیشتری بررسی شوند ممکن است سخت باشند. این کاملاً به توانایی های شناختی شما همچون دقت، تمرکز و نیز جزئی نگری شما بستگی دارد. در آزمون شناسایی دانش آموز شیطون شما با یک چالش تصویری معمایی جالب روبرو هستید. شما باید دانش آموزی که کار استباه کرده است را شناسایی کنید. اگر فکر می کنید باهوشید، با مجله سرگرمی اهل فان وآزمون شناخت دانش آموز شیطون همراه باشید.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون

این روزها پرداختن به بازی های فکری در فضای اینترنت به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده اند. این سرگرمی اگر چه در ابتدا فقط می تواند جنبه سرگرم کننده داشته باشد، اما در بلند برای رشد و تقویت تمرکز، حافظه و حتی چزئی نگری مفید واقع شود. اگر آماده هستید آزمون شناسایی دانش آموز شیطون را مورد بررسی قرار می دهیم.

دوران مدرسه یکی از زیباترین دوران هایی است که هر کسی می تواند آن را تجربه کند. چه روزهایی که دعا می کردیم معلم کلاسمان مشکلی برایش پیش بیاید که ما بتوانیم زودتر به خانه برگردیم. در تصویر آزمون شناسایی دانش آموز شیطون، شما با یک کلاس درس روبرو هستید که برایش اتفاق درون عکس افتاده است، معلم مطمئن است که یکی از 3 کودک تصویر این کار را کرده است! به نظر شما کدامیک از دانش اموزان این کار را کرده است؟ در 3 ثانیه دانش آموزی که این کار را کرده است شناسایی کنید.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

معیار این آزمون سرعت عمل شما در یافتن پاسخ است و با گذراندن زمان بیشتر به راحتی پاسخ را خواهید گفت، پس فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا بفهمید تیزبین هستید.

تصویر آزمون شناسایی دانش آموز شیطون

آزمون شناسایی دانش آموز شیطون

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز شیطون را بدست آوردی؟ نگران نباشید ما در پائین صفحه پاسخ را ارائه کرده ایم. اما بهتر است 5 ثانیه دیگر هم به شما وقت بدهیم تا خود پاسخ و دلیل آن را ارئه دهید.

.

.

.

.

.

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

به نظرت کدوم شخص کارآگاهه: آزمون شناسایی کارآگاه خصوصی؛ به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز شیطون:

برخی کودک کنار معلم را مقصر معرفی کرده اند. چون به این صحنه بامزه بلند خندیده است. اما واقعیت اینجاست که هیچ نشانه ای وجود ندارد که او این کار را کرده باشد. به نظر می رسد کودک اول از سمت راست این کار را کرده است و اکنون تلاش می کند که چسب را پنهان کند. به دستان او دقت کنید، او بر روی صندی معلم چسب ریخته بوده است این آزمون نیازمند دقت و تمرکز کافی برای فهمیدن مقصر در کمترین زمان ممکن بود.

پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز شیطون

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز شیطون رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

آزمون شناسایی نوزاد دختر؛به نظر شما کدوم یکی از این نوزادان ،دختر می باشد؟

آزمون شناسایی فرد دروغگو: اگر مثل شرلوک هولمز هوش کارگاهی داشته باشی در ثانیه میفهمی دروغگو کیه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا