سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان؛به نظر شما کدوم فرد از این جمع یک خون آشام می باشد؟

آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان؛ در تصویر آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان ما چند دوست رو مشاهده میکنیم که با یکدیگ در یک مکان قرار گذاشته اند که همدیگر رو ببینند و هنگامی که دور هم جمع می شوند در جلوی آینه ای بزرگ همدیگر را ملاقات میکنند ولی در این جمع یک نفر خون آشام شده است.

آیا میتوانید با توجه به تصویر تشخیص دهید کدام فرد از این جمع دوستانه خون آشام می باشد؟

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

اگر به فیلم و سریال های خون آشامی همچون ون هلسینگ و خاطرات خون آشام علاقه دارید و معماهای تصویری اینچنینی را دنبال می کنید آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان را از دست ندهید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

تصویر آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان

آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان

برای جواب دادن به  آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان شما دارای محدودیت زمانی 5 ثانیه ای می باشید چون جواب این معمای تصویری برای علاقه مندان به ژانر خون آشامی بسیار ساده و راحت می باشد،پس به خوبی و با دقت به تصویر نگاه کنید تا جواب درست را پیدا کنید.خوب به تصویر نگاه کنید چون بعدا نمیتوانید به خاطر جواب دادن اشتباه آزمون خودتان رو ملامت کنید.

شما میتوانید جواب این آزمون را در پایین صفحه ببینید ولی قبل از نگاه کردن به تصویر کمی سلول های خاکستری مغز خود را به چالش بکشید و جواب آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان را بدهید بعد ببینید آیا جواب درست را داده اید یا خیر.

این تصویر نه تنها چشم خوانندگان را آزمایش می کند، بلکه سعی می کند ظرفیت واقعی آنها را در سطح شناختی رمزگشایی کند. همانطور که قبلاً در سایر آزمون ها و تصاویر معمایی نشان داده ایم، پاسخ ها نیاز به دیدی جزیی نگر و حواسی جمع دارد. همه چیز به سطح فکری شما بستگی دارد.

پرستار ربات رو گیر بیار: آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

خون آشام رو میتونی گیر بیاری: آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان

خب حالا وقتشه که بریم سراغ جواب آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان و شما رو بیشتر از این منتظر نزاریم و ببینیم ذهن خلاق شما چقدر درست کار کرده است ؟

همان طور که اشاره شد جواب این آزمون بسیار ساده می باشد ،اگر شما از علاقه مندان به ژانر خون آشام ی باشید به راحتی متوجه میشوید که زن سمت چپی یک خون آشام می باشد چون تصویر وی در آینه انعکاس داده نشده است.

پاسخ آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان

آیا توانستید به راحتی و بدون تقلب و دیدن جواب به آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان را پاسخ درست بدین؟منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان لذت برده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

اینارم ببین:

آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

 آزمون شناسایی همسر زن؛کدامیک از افراد تحت تعقیب، شوهر زن می باشد!؟

 آزمون شناسایی قاتل فست فود: اگر در یک نگاه قاتل را شناسایی کنی، میتوانی کارگاه خوبی شوی!

آزمون شناسایی دزد الماس:به نظر شما چه کسی از فروشگاه الماس سرقت کرده است!؟

آزمون شناسایی پدر واقعی نوزاد: کدامیک از این دو مرد، نوزاد را از بیمارستان ربوده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا