سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد الماس:به نظر شما چه کسی از فروشگاه الماس سرقت کرده است!؟

آزمون شناسایی دزد الماس؛ در تصویر آزمون شناسایی دزد الماس ما یک نمایشگاه زیور آلات قیمتی را مشاهده میکنیم که بازدید کنندگان از این نمایشگاه مشغول بازدید از آن می باشند،ولی در حین بازدید مردم مسوولان امنیتی نمایشگاه متوجه سرقت الماسی گران بها میگردند و به چند نفر مشکوک میگردند و آنها را از باقی مردم جداسازی کرده و از آنها بازجویی میکنند.

به نظر شما و با توجه به تصویر آزمون شناسایی دزد الماس دزد این الماس گران قیمت چه کسی می باشد؟آیا میتوانید این فرد را پیدا کنید؟

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

به مانند اکثر آزمون های تصویری اهل فان این معمای تصویری هم دارای محدودیت زمانی می باشد و شما عزیزان تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا جواب این معمای تصویری را پیدا کنید،امیدوارم در این آزمون سربلند بیرون بیایید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

تصویر آزمون شناسایی دزد الماس

آزمون شناسایی دزد الماس

این چالش جدید به شما کمک می کند تا مهارت های شناختی و همچنین قدرت تحلیل و منطق خود را در زمان بهبود ببخشید.این معمای تصویری که تحت عنوان آزمون شناسایی دزد الماس امروز در سایت اینترنتی اهل فان منتشر شده است، سطح تمرکز و چابکی ذهنی شما را آزمایش می کند،آیا فکر می کنید می توانید در این معمای تصویری پیروز بیرون بیایید؟

انواع مختلفی از پازل ها و سوالات تصویری معمایی وجود دارد که به سطوح مختلف تقسیم می شوند: پایه، متوسط و سخت. در آزمون شناسایی دزد الماس شما باید بتوانید از مهارت های شناختی خود برای حل آزمون استفاده کنید. قدرت دید و دقت شما می تواند به حل این معمای تصویری به شما کمک زیادی بکند.

معمای تصویری چطور بود؟ اگر توانستید راه حل معما را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! اما اگر هنوز این کار را نکرده اید، ناامید نشوید، در سطر بعدی پاسخ را به اشتراک می گذاریم. اما قبل از دیدن پاسخ بهتر است دقت بیشتری به تصویر داشته باشید.

قاتل جشن رو هر چه زودتر گیر بیار: سوال هوش جنایتکار هالووین: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

حکایت پندآموز رو از دست نده: حکایتی پندآموز از عصبانیت ابلیس!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی دزد الماس

حالا نوبت به جواب دادن به سوال این معمای تصویری می باشد، پیرزن دزد این جواهر قیمتی می باشد ، زیرا الماس را بر روی عصای خود پنهان کرده است.

پاسخ آزمون شناسایی دزد الماس

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی دزد الماس جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد الماس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پلیس مخفی؛ آیا می توانید پلیس مخفی را در 7 ثانیه شناسایی کنید!؟

مرد کلاه فروش و میمونها

آزمون شناسایی فرد راستگو: آیا زن جوان تصویر، واقعا از زندان فرار کرده است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اینقدر واضح الماس رو نمایش داده
    پس چشم خرس عروسکی وشکم تیز نامتعارف زن باردار چی میگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا