سرگرمیتست بینایی

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6 :ثابت کنید که بهترین هستید و بر این چالش تصویری غلبه کنید که تنها 2 درصد از مردم موفق به یافتن پاسخ صحیح شدند. جرأت کنید بررسی کنید چقدر ماهر هستید.چالش های تصویری بهترین گزینه سرگرمی است که در شبکه های اجتماعی یافت می شود.بنابراین اگر به دنبال یک آزمون واقعی هستید، نمی توانید آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6 را که در ادامه به شما ارائه خواهیم داد از دست بدهید.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

آزمونی که امروز با آن روبرو می شوید، به صورت 100% ذهن شما را در جستجوی پاسخ صحیح تقویت می کند. از این پس به شما توصیه می کنیم که ذهن خود را پاک کنید و بهترین مهارت های خود را مانند چابکی، مهارت و سرعت را برای یافتن پاسخ صحیح آماده کنید. در زیر تصویری را مشاهده خواهید کرد که دارای اعداد بسیار زیادی است، اما ماموریت شما این است که تنها در 5 ثانیه عدد 6 را پیدا کنید. به نظر شما ساده است؟

پرستار ربات رو گیر بیار: آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6

به خاطر داشته باشید که آمار نشان می دهد که 98٪ از افراد در اولین تلاش شکست خوردند، زیرا زمان کوتاه بود. اگر نمی خواهید یکی از بازنده ها باشید باید از تمام دقات و تمرکز خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا عدد “6” را پیدا کنید، پس آماده باشید تا چالش را انجام دهید. بعداً پاسخ چالش بصری را نشان خواهیم داد.

توصیه می کنیم خود را در مکانی به دور از هرگونه مزاحمت قرار دهید، زمان خود را برای جلوگیری از تقلب محاسبه کنید و مهم ترین چیز این است که بیشترین لذت را داشته باشید. آیا برای دیدن تصویر آماده هستید!؟ ثابت کنید که نابغه هستید و عدد 6 را در 5 ثانیه پیدا کنید.

کدومشن زامبیه: آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر؛به نظر شما کدوم یکی از این سه نفر زامبیه؟

تصویر آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6

آزمون-تمرکز-پیدا-کردن-عدد-6-1

پاسخ آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6

اگر آزمون را حل کرده باشید، باید به شما تبریک گفت. شما مهارت های فوق العاده ای دارید. همچنین امروز توانستید در زمانی که همه موفق به انجام آن نمی شوند، چالش را پاسخ دهید.

به یاد داشته باشید که تمرین باعث عالی شدن می شود، و اگر می خواهید به انجام چالش های بیشتری ادامه دهید، نمی توانید تمام تست هایی را که مجله سرگرمی و هوش اهل فان برای شما در نظر گرفته است از دست بدهید. در اینجا ما راه حل را به شما نشان می دهیم.

.

.

.

.

.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

آزمون-تمرکز-پیدا-کردن-عدد-6-2

با ورزش مغز خود را تقویت کنید

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند. که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

شما می توانید برای تقویت تمرکز، هوش و فراگیری مهارت های فکری هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان؛به نظر شما کدوم فرد از این جمع یک خون آشام می باشد؟

 آزمون شناسایی قاتل فست فود: اگر در یک نگاه قاتل را شناسایی کنی، میتوانی کارگاه خوبی شوی!

 آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

 آزمون شناسایی همسر زن؛کدامیک از افراد تحت تعقیب، شوهر زن می باشد!؟

تست بینایی یافتن تفاوت آدم برفی: اگر بتوانی همه 10 تفاوت عکس را در 15 ثانیه پیدا کنی چشمات کاملا سالمه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا