سرگرمیتست بینایی

آزمون شناسایی بطری های خالی؛اگر ادعا داری دقت و تمرکزت عالیه، بطری‌های خالی را در 15 ثانیه پیدا کن!

آزمون شناسایی بطری های خالی؛در آزمون شناسایی بطری های خالی تفاوت هایی را در بطرهایی که حاوی نامه است توسط خالق این اثر ایجاد شده است. شما در نگاه اول احساس خواهید کرد که همه بطری ها حاوی نامه هستند، اما اگر دقت بیشتری کنید متوجه خواهید شد که برخی از بطری ها خالی هستند.

وظیفه شما این است که این بطری های خالی را از میان بطری های پر تشخیص دهید،آیا میتوانید این کار را انجام دهید؟

تصویری را که مشاهده می کنید یکی از آثار دوداس هنرمند مجارستانی است. وی تلاش می کند که در تصاویر خود معماهایی را بگنجاند. او در میان جنبه عمومی تصویر، یک تفاوت را ایجاد می کند و بدین ترتیب بینایی، دقت و تمرکز مخاطبان خود را به چالش می کشد.

تصویر آزمون شناسایی بطری های خالی

حتما ببین: آزمون شناسایی زندانی تازه وارد؛ اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 8 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناسایی بطری های خالی

همان طور که در متن این تست بینایی اشاره کردیم شما برای پیدا کردن بطری های خالی دارای محدودیت زمانی 15 ثانیه ای می باشید،به باور دوداس اگر شما بتوانید در کمتر از 15 ثانیه تمام بطری های خالی را پیدا کنید، قدرت دید و نیز دقت تان عالی است. اگر آماده هستید با دقت به تصویر بالا نگاه کنید.

یکی از معضلاتی که دنیای مدرن با آن روبروست کم تحرکی است. کم تحرکی جسمی و ذهنی سبب می شود که کم کم سلامت جسم و مغز از میان برود. سلامت جسم با ورزش منظم روزانه و یک رژیم غذایی مناسب قابل حل است. در کنار آن سلامت مغز نیز با انجام فعالیت ذهنی امکان پذیر است. بر همین اساس انجام منظم بازی های فکری می تواند سلامت مغز را تضمین کند.

حل جدول کلمات متقاطع، سوالات هوش، معماهای تصویری، تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در آزمون شناسایی بطری های خالی شما می توانید به بهترین شکل ممکن مهارت های شناختی همچون قدرت دید و تمرکز خود را به چالش بکشید. تمرکز و دقت بیشتر سبب می شود که سلول های خاکستری مغز شما فعالیت بیشتری کند و همین مسئله ما را به هدفمان نزدیک می کند.

قاتل رو پیدا کن: آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند؛ کدامیک از این سه پیشخدمت زن قاتل است!؟

این آزمون جذابم ببین: آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

دزد رو در این آزمون پیدا کن: آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

پاسخ آزمون شناسایی بطری های خالی

اگر موفق به پیدا کردن بطری های خالی در تصویر شدید باید بدانید جزو معدود آدمهایی هستید که مهارت های شناختی خوبی دارند.در تصویر پایین تمام بطری های خالی علامتگذاری شده اند.

کارآگاها از دست ندین: معمای هوش شرلوک هولمز: سناریوی قتل را در 5 ثانیه کشف کنی نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی بطری های خالی

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی بطری های خالی برتری یابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی بطری های خالی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

آزمون شناسایی پرستار دزد؛ اگر ادعای ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

تست روانشناسی ویژگی های نهان: شخصیت نهان تان را با یک عکس دریابید!

آزمون شناخت خانم فقیر: آیا شما می توانید در یک نگاه زن فقیر را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا