سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند؛ کدامیک از این سه پیشخدمت زن قاتل است!؟

آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند؛در تصویر آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند، باید به پلیس کمک کنید تا قاتل تاجری را شناسایی کند. پلیس سه مظنون که  پیشخدمت تاجر بودن و در صحنه حاضر بودند را به عنوان مظنون بازداشت کرده است. شما باید از مهارت های خود به عنوان یک کارآگاه در این چالش استفاده کنید. یکی از مظنون ها مدعی است که رنگ قرمز لباسش، به خاطر بریدن دستش است. دیگری مدعی است که لباسش بخاطر رنگ آمیزی، قرمز شده است. مظنون سوم هم مدعی است لباسش بخاطر سس کچاپ قرمز شده است.

آیا شما میتوانید تشخیص دهید کدام پیشخدمت قاتل تاجر ثروتمند می باشد؟

شما برای پاسخ گویی به آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند، فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا بر این چالش تصویری که به دلیل سطح سختی آن تبدیل به یک ترند در شبکه های اجتماعی شده است، غلبه کنید.

حتما ببین: آزمون شناسایی زندانی تازه وارد؛ اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 8 ثانیه شناسایی کن!

تصویر آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند

آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند

معمای تصویری امروز از جمله معماهایی است که احتمالا ذهن شما را حسابی درگیر کند. بسیاری از سوالات هوش، به گونه ای طراحی می شوند که شما برای ارائه پاسخ به آنها، علاوه بر داشتن هوش بالا، باید از سایر ادراکات خود نیز به نحو احسن استفاده کنید. بواقع انجام یک معمای تصویری در زمان مشخص شده، ضریب هوشی بالا و همچنین دقت و تمرکز عالی نیاز دارد.

شما با انجام منظم بازی های فکری و تست های هوش می توانید ذهن و مغز خود را فعال نگه دارید. آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند و همچنین دیگر آزمون هایی که سایت اینترنتی اهل فان به اشتراک می گذارند، می تواند مطالب سرگرم کننده ای برای شما باشد. در عین حال تمرکز و دقت شما می تواند فعالیت های مغزی شما را افزایش دهد و  در بلندمدت سلامت مغز شما را تضمین کند.

امیدوارم پاسخ آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند را بدست آورده باشید. اگر مدعی است که یک زمان کوتاه دیگر می تواند به شما کمک کند که پاسخ آزمون را پیدا کنید، می توانید به بالا برگشته و چند ثانیه دیگر تصویر و توضیحات را بررسی کنید.

این آزمون جذابم ببین: آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند

زنی که مدعی است در هنگام آشپزی انگشتان خود را بریده، قتل است. چرا که در هیچ یک از دستان او اثر زخم و یا جراحتی دیده نمی شود.

کارآگاها از دست ندین: معمای هوش شرلوک هولمز: سناریوی قتل را در 5 ثانیه کشف کنی نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

تست قدرت دید با تصاویر جالب؛قدرت دید و تمرکز خود را با پیدا کردن شکلک متفاوت امتحان کنید!

آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

5 تفاوت دو تصویر را پیدا کنید؛به زن قبل از سوار شدن به هواپیما با دقت نگاه کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا