سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی آدم دروغگو؛ چه کسی خود را به مریضی زده تا از زیر کار در بره!؟

آزمون شناسایی آدم دروغگو؛ در تصویر آزمون شناسایی آدم دروغگو دو خانم و یک اقا دیده می شود که گویا همه آنها دارای مشکلات سلامت هستند. اما به نظر می رسد یکی از آنها مشکلی ندارد و فقط برای اینکه در سر کار حاضر نشود، ادعا کرده است که دچار مشکل سلامتی شده است. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر واقعا مشکلی ندارد؟

آیا با توجه به تصویر  ونشانه هایی که در تصویر وجود دارد میتوانید این فرد دروغگو را بیابید؟

شاید جالب باشه: آزمون شناسایی دانش آمور متقلب؛اگر ادعا داری زرنگی، دانش‌آموز متقلب را شناسایی کن!

شما برای پاسخ دادن به این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و فقط 7 ثانیه رصت دارید تا بتوانید فرد دروغگو را شناسایی کنید،پس تمام حواس خود را معطوف به عکس کنید تا بتوانید در این آزمون موفق باشید.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش مربع رنگی: هوش و نبوغ انیشتین را با این تست به چالش بکشید!

تصویر آزمون شناسایی آدم دروغگو

آزمون شناسایی آدم دروغگو

جالب است: آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت؛ نابغه ای اگر در 5 ثانیه ربات را شناسایی کنی!

یکی از مشکلاتی که بشر امروز با آن دست به گریبان است، بیماری های دنیای مدرن است. ضعف حافظه، فراموشی و … در حال تبدیل شدن به یک بیماری فراگیر در سنین میان سالی و کهنسالی و در برخی مواقع دوران جوانی شده است. دانشمندان می گویند که قدرت مغز انسان از دهه سوم زندگی به بعد شروع به پیر شدن می کند، اما خبر خوب اینجاست که می توان با برخی راهکارها حتی تا دوران پیری مغزی فعال و جوان داشت.

انجام معماها، تست ها، پازل های هوش و بازی های فکری می توانند مغز را به فعالیت واداشته و سلامتی آن را تضمین کند. در آزمون شناسایی آدم دروغگو شما می توانید علاوه بر سرگرمی و وادار کردن مغزتان به فعالیت، میزان هوش و حتی دقت خود را محک بزنید. با انجام مرتب بازی های فکری، مهارتهای شناختی خود را افزایش دهید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی با اشیا پنهان؛!تو 10 ثانیه می تونی اشیا گم شده رو پیدا کنی؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی اشتباه تصویر درمانگاه؛ فقط یه نابغه میتونه سریع بگه که اشتباه تصویر کجاست!؟

پاسخ آزمون شناسایی آدم دروغگو

به نظر می رسد که Rick دروغ می گوید. درست است که دست راست او باندپیچی شده است، اما به نظر می رسد هیچ مشکلی برای دست راست او پیش نیامده است.به گوشی وی دقت کنید که در جیب سمت راست وی قراردارد در حالی که دست راست وی در گچ می باشد و معمولا کسی گوشی را در خلاف جهت دست خود نمی گذارد.

پاسخ آزمون شناسایی آدم دروغگو

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی آدم دروغگو جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی آدم دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی خانواده واقعی؛اگه گفتی کدوم خانواده واقعی می باشند!؟

آزمون شناخت خانواده فقیر: قابل توجه باهوشا، خانواده فقیر را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناخت فرد 100 ساله: کدوم یکی از افراد زیر حداقل 100 سالشه

آزمون شناسایی قاتل همسر؛ذهن کارآگاهیت را فعال کن و بگو چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

 تست روانشناسی آینه: آینه ای که دوست داری رو انتخاب کن تا بگم بزرگترین عیبت چیه؟

 آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس؛ دزد گردنبند الماس چه کسی می باشد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا