سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت شوهر فقیر؛با ذکر دلیل بگویید کدام شوهر در این دو تصویر فقیرتر است!؟

آزمون شناخت شوهر فقیر؛در تصویر آزمون شناخت شوهر فقیر شما با یک صحنه جالبی از زندگی روزانه دو زوج روبرو هستید. مرد خانواده پس از یک روز کاری سخت به همراه یک دسته گل به خانه برگشته و از سوی همسرش مورد استقبال قرار می گیرد.فکر می کنید با توجه به تصویر و توضیحات، کدام شوهر می تواند فقیر باشد.

آیا میتوانید با ذکر دلیل قانع کننده بگویید کدام مرد فقیرتر می باشد؟

 

سوالات و معماهای تصویری، تلاش می کنند در کنار بررسی سطح مهارت های شناختی، قدرت منطق و تحلیل شما را به چالش کشیده و شما را امتحان کنند. سوالات و معماهای تصویری از شما می خواهند خطاها، تفاوت ها، سوال های و … موجود تصاویر را پیدا کنند.

 

تصوویر آزمون شناخت شوهر فقیر

آزمون شناخت شوهر فقیر

شبکه های اجتماعی امروز طرفدارن زیادی در میان کاربران اینترنت دارند. این شبکه با داشتن صفحات و مطالب مختلف در حوزه های مختلف می توانند علاقمندی و نیازهای افراد را به راحتی تأمین کنند. از میان تمام مطالب موجود در شبکه های اجتماعی، انواع و اقسام بازی های فکری، بسیار پرطرفدار هستند و روز به روز به میزان مخاطبان و علاقمندان آنها افزوده می شود. با مجله اینترنتی اهل فان و جدیدترین معماهای تصویری همراه باشید.

دانشمندان معتقدند که ذهن و مغز نیز همچون جسم نیازمند فعالیت روزانه و مستمر برای حفظ سلامت خود می باشد. جسم با ورزش 20 دقیقه ای روزانه می تواند سلامت خود را حفظ می کند. برای مغز نیز ورزش روزانه با تمرین های روزانه می تواند به ما کمک زیادی کند. بازی های فکری بهترین گزینه برای ورزش روزانه مغز هستند. آزمون شناخت شوهر فقیر اهل فان از جمله این سوالات تصویری است که نباید آن را از دست بدهید.

آزمون شناخت شوهر فقیر از شما می خواهد که با قدرت تحلیل و درک خود، سوال مربوط به آن را رمزگشایی کند.

آیا برای پاسخ به آزمون شناخت شوهر فقیر به نتیجه ای رسیدید!؟ آیا توانستید آزمون شناخت شوهر فقیر را رمز گشایی نمائید؟

به تصویر آزمون شناخت شوهر فقیر با دقت نگاه کنید و سپس پاسخ خود را ارائه دهید. اگر به پاسخ دست پیدا نکردید، می توانید به پائین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت شوهر فقیر

به گل هایی که در دستان مرد سمت چپ است دقت کنید. به نظر می رسد که این مرد پول کافی برای خرید گل نداشته، لذا دسته گلی از باغچه خانه چیده و برای همسرش به عنوان هدیه آورده است.

پاسخ آزمون شناخت شوهر فقیر

امیدوارم از آزمون شناخت شوهر فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

اینارم ببین:

آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی؛با تشخیص اشتباه موجود در تصویر اثبات کنید که نابغه اید!

آزمون شناخت کودک شیطون؛ کدامیک از این کودکان، موش را در بشقاب گذاشته است!

آزمون شناخت دروغگو؛چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا