سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه؛ فقط افراد باهوش میتوانند اشتباه موجود در فروشگاه را پیدا کنند!

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه؛ در تصویر آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه، با تصویری از آدمهایی روبرو هستید که در صف صندوق یک فروشگاه ایستاده اند. در نگاه اول همه چیز طبیعی به نشر می رشد، اما اگر خوب نگاه کنید اشتباه فاحشی را در تصویر می بینید.

یک نگاه تیزبین در همان نگاه اول این اشتباه را شناسایی می کند! آیا شما نیز تیزبین هستید؟ با مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

 

برای شناسایی اشتباهات و جزئیات یک تصویر باید ذهنی متمرکز و توانایی دیدی عالی داشته باشید. جزئی نگری به معنای قدرت توانائیهای شناختی شماست وبرای تقویت این توانائی ها شما نیاز دارید به صورت مرتب و مستمر سطح توانائیهای خود را تمرین داده و مانع از رکود آنها شوید. اما چه چیز برای رشد مهارت های شناختی مفید است؟

به باور محققان مغز و ذهن همچون جسم برای بهبود عملکرد و کارآیی خود نیازمندتمرین و ورزش روزانه است. انواع بازی های فکری، ورزش مناسبی برای مغز هستند.

 

تصویر آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه

آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه

شما با کمک سوالات و معماهای تصویری اهل فان میتوانید به خوبی یک تمرین عالی برای ذهن و مغز خود داشته است. کافی است هر روز با مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید. امروز نیز با آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه با شما همراه هستیم.

این آزمون دارای محدودیت زمانی 7 ثانیه ای می باشد،علت این محدودیت زمانی هم به این علت است که تمرکز مغز و حواس شما را افزایش دهیم.تنها 16 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در زمان مشخص شده، آزمون را حل کنند. تلاش کنید شما نیز آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه را امتحان و در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای حل کنید.

شما بهترین و جذاب ترین معماها و پازل های تصویری را می توانید در مجله اینترنتی اهل فان مشاهده کنید. این معماها برای نابغه ها بسیار آسان هستند که می توانند در یک نگاه همه مسائل به ظاهر سخت و پیچیده را حل کنند.

آزمونی که در شرف حل آن هستید، نیاز به توجه و تمرکز زیادی دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم در محیط آرامی قرار بگیرید. زمان شما به پایان رسیده است! امیدواریم توانسته باشید این پرونده به ظاهر پیچیده را در زمان مشخص شده حل کنید. اگر نه، نگران نباشید، پاسخ را در زیر به اشتراک خواهیم گذاشت. اما بهتر است قبل از دیدن پاسخ به بالا برگشته و بیشتر تصویر را بررسی کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه

از خرید افراد دیگر مشخص است که ما با صندوق یک سوپرمارکت روبرو هستیم. لذا غیر طبیعی است که کسی اینجا بیاید و پول پیتزا را در صندوق حساب کنید. در صورتی که این سوپرمارکت یک پیتزایی هم داشته باشد، معمول این است که افراد همزمان با سفارش، هزینه سفارش را تحویل صندوق داده و سپس پیتزای خود را دریافت می کنند.

پاسخ آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه

آیا شما دوستان عزیز توانستید در مدت زمان تعیین شده پی به اشتباه آزمون ببرید؟

امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه در فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون خطای دوقلوها؛ اگر فکر می کنی تیزبینی اشتباه مربوط به دوقلوها را بگو!

آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه؛ اگر خودتو نکته سنج و تیزبین میدونی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کن

آزمون پیدا کردن قاتل در خانه؛ مقدار هوش کارآگاهی ات را با پیدا کردن قاتل در خانه، اثبات کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نه =

دکمه بازگشت به بالا