سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت زن در معرض خطر؛ کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

آزمون شناخت زن در معرض خطر؛در تصویر آزمون شناخت زن در معرض خطر شما مردی را در مقابل دو زن که به یک تیر چوبی بسته اند که بر روی آتش قرارگرفته اند را مشاهده خواهید کرد. اگر در این موقعیت قرار بگیرید شما چه می کنید؟ به نظر شما مرد تصویر باید چه کسی را نجات دهد؟

آیا میتوانید بگویید کدم زن را به چه دلیلی نجات می دهید.

 

برای حل نمودن این آزمون شما باید ذهن خلاق و کنجکاو خود را به کار برید و از حس ششم خود کمک بگیرید تا ثابت کنید که یک نابغه و تیزبین هستید.برای حل کردن این آزمون آماده اید؟پس بزارید ابتدا به تصویر آزمون نگاهی بیندازیم.

 

تصویر آزمون شناخت زن در معرض خطر

آزمون شناخت زن در معرض خطر

شما برای حل نمودن این ازمون به مانند اکثر آزمون ها دارای محدودیت زمانی می باشید؛این محدودیت زمانی نیز بخاطر این است که فعل و انفعالات داخل مغز شما با حداکثر توان کار کند تا به این صورت هوش محیطی و ذهنی شما در کمترین زمان ممکن تقویت گردد.

زنی را که مرد باید در مدت زمان 8 ثانیه نجات دهد، شناسایی کنید. به یاد داشته باشید که ارائه پاسخ به آزمون شناخت زن در معرض خطر تنها برای کسانی امکان پذیر است که نکته سنج و تیزبین باشند. لذا خود را آماده کنید و تلاش کنید در زمان مشخص شده پاسخ را حل کنید.

با کمک آزمون شناخت زن در معرض خطر، مهارت، قدرت و چابکی تصویری خود را اثبات کنید. هزاران نفر به دنبال چالشی ترین معماهای تصویری چشمک در شبکه های اجتماعی هستند تا خستگی خود را رفع کنند و مهارت های خود را بهبود بخشند. از این جهت، چالشی را در اختیار شما قرار می دهیم که تنها تعداد کمی توانسته اند در زمان مشخص شده بر آن غلبه کنند.

آیا توانستید با یک نگاه و در مدت زمان تعیین شده پاسخ خود را برای آزمون شناخت زن در معرض خطر را پیدا کنید؟ اگر پاسخ خود را به دست نیاوردید، ما پاسخ را به شما ارائه می دهیم تا با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر آزمون شناخت زن در معرض خطر و جزئیات آن را بررسی کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت زن در معرض خطر

حال نوبت به زمان پاسخ نهایی رسیده است:زنی که باید نجات پیدا کند در سمت راست تصویر قرار دارد. به چه دلیل؟ زن سمت چپی، مشخص است بیشتر بر روی آتش قرار گرفته است. اما به جای اینکه خون قرمز از او او سرازیر شود، مایع سبز رنگ از بدن او خارج شده است. لذا او انسان نیست.

پاسخ آزمون شناخت زن در معرض خطر

ایا توانستید به آزمون شناخت زن در معرض خطر جواب دهید و با موفقیت از این آزمون خارج شوید؟

امیدوارم از آزمون شناخت زن در معرض خطر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اینارم ببین:

آزمون شناخت دروغگو؛چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟

آزمون شناخت کودک شیطون؛ کدامیک از این کودکان، موش را در بشقاب گذاشته است!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی؛با تشخیص اشتباه موجود در تصویر اثبات کنید که نابغه اید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا