سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد فروشگاه: اگه خیلی باهوشی سریع بگو کدومیک از این 3 زن از فروشگاه سرقت کرده!؟

آزمون شناسایی دزد فروشگاه: وب سایت مجله سرگرمی اهل فان امروز هم با یک معمای تصویری یا شما همراه است. باید گفت که این سوال یا معمای تصویری می تواند به خوبی مهارت های شناختی شما به ویژه بینایی، دقت و حتی تا اندازه ای قدرت تحلیل شما را مورد آزمایش قرار خواهد داد. نگاهی به فیس بوک طراح این ازمون نشان می دهد که تنها تعداد بسیاری کمی از شرکت کنندگان در این چالش تصویری توانستند در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای این آزمون تصویری را تحلیل و پاسخ درست و منطقی ارائه دهند. با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون شناسایی دزد فروشگاه همراه باشید. دزد را بین این سه زن شناسایی کنید.

پازل ها، سوالات هوش و در کل معماهای تصویری از جمله مطالبی است که در فضای اینترنت طرفداران زیادی دارد. می توان گفت که این قبیل مطالب در عین سرگرمی می توانند زمینه خوبی برای محک زدن ما وتوانائیهای ما باشند. بر همین اساس بخش سرگرمی مجله سرگرمی اهل فان به صورت مرتب جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با شما مخاطبان عزیر به اشتراک می گذارد. چنین آزمون ها و سوالاتی می توانند سبب افزایش دقت و تمرکز شما در بلند مدت شوند. پس انجام بازی های فکری را در برنامه های روزانه خود قرار دهید.

آزمون شناسایی دزد فروشگاه تصویر

همانطور که اشاره شد با آزمون شناسایی دزد فروشگاه تیزبینی و میزان دقت و تمرکز خود را بسنجید. آیا شما برای محک زدن تیزبینی، تمرکز، دقت و نیز میزان قدرت تحلیل خود آماده هستید؟ بسیاری از آزمون های تصویری و همچنین آزمون امروز که در بخش تفریح و سرگرمی اهل فان با عنوان آزمون شناسایی دزد فروشگاه منتشر می شود، نیازمند آن است که به جزئیات تصویر را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. آزمون امروز از جمله سوالات معمایی تصویری است که شما برای رمزگشایی آن، از تمام مهارت های شناختی و نیز قدرت منطقی خود استفاده کنید.

در تصویر آزمون شناسایی دزد فروشگاه تصویر، شما با تصویری از سه زن در یک فروشگاه مواجه هستید. به نظر می رسد که این سه زن حامله هستند. چیز غیرطبیعی در زنان دیده نمی شود. اما اگر نگاه تیزی داشته باشید به راحتی می توانید یکی از زن ها را که تلاش دارد چیزی را سرقت کند، شناسایی کنید. به نظر شما کدامیک از این سه زن تصویر یک دزد است؟ دلیل شما برای انتخاب فرد مشخص چیست؟

خوب! اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی دزد فروشگاه نگاهی بیندازید. به گفته طراح این سوال تصویری، فقط یک فرد نابغه واقعی می تواند در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای پاسخ را بیابد. بیایئید تصویر را مرور می کنیم.

 

تصویر آزمون شناسایی دزد فروشگاه

آزمون شناسایی دزد فروشگاه

این چالش ساده به نظر می رسد، اما کمی پیچیده است، زیرا زمان کمی برای تشخیص اینکه کدام یک از آنها از فروشگاه دزدی کرده است دارید!

.

.

.

.

.

.

سعی کنید تقلب نکنید و اگر پاسخ صحیح را نیافته اید برگردید و مورد را بررسی کنید و سپس به پایین رفته و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد فروشگاه

خب احتمالا جواب را یافته اید و حال تصمیم دارید تا پاسخ تا را با پاسخ درست و اصلی مقایسه کنید:

اگر به تصویر زیر دقت کنید با علامت رنگی، اتیکت قیمت روی لباس را مشخص کرده ایم، پس زن وسطی لباس را از فروشگاه برداشته و پوشیده است!

پاسخ آزمون شناسایی دزد فروشگاه

پاسخ آزمون شناسایی دزد فروشگاه را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی دزد فروشگاه رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناخت زن در معرض خطر؛ کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

آزمون شناسایی خون آشام در رستوران؛به نظرتون کدوم یکی از این افراد یک خون آشامه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا