سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت خانواده فقیر؛ خانواده فقیر را در 10 ثانیه میتونی شناسایی کنی!

آزمون شناخت خانواده فقیر؛ شما در تصویر آزمون شناخت خانواده فقیر با یک تصویر مواجه هستید که دو خانواده مختلف را در ترمینال یک فرودگاه نشان می دهد. هر کدام از این خانواده قصد سفر به جایی دارند. خوشحال به نظر می رسند. سوالی که آزمون شناخت خانواده فقیر از شما می پرسد این جمله است: کدام خانواده می تواند فقیر باشد!؟

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانید بگویید کدام خانواده فقیر می باشد؟

موجود بیگانه رو میتونی تشخیص بدی:آزمون شناخت گارسون واقعی؛آیا میتونی در یک نگاه، گارسون واقعی را شناسایی کنی؟

 

در آزمونی که امروز مجله اینترنتی اهل فان با شما به اشتراک گذاشته، شما باید با کمک شواهد موجود در تصویر بتوانید خانواده ای را که اوضاع مالی چندان خوبی ندارد را شناسایی کنید. شما می توانید با دیدن نشانه ها، پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر را پیدا کنید. البته برای پاسخ گویی به این آزمون اهل فان شما تنها 10 ثانیه فرصت دارید و باید بتوانید در زمان مشخص شده، جواب معما را پیدا کنید و به همه اثبات کنید که شما یک نابغه واقعی هستید.

 

تصویر آزمون شناخت خانواده فقیر

آزمون شناخت خانواده فقیر

آیا فکر می کنید بسیار باهوش، نکته سنج و جزئی نگر هستید؟ به طوری که می توانید یک کارآگاه خوب باشید و به راحتی پیچیده ترین پرونده ها را حل کنید. اگر این گونه است و می خواهید آن را به صورت عملی اثبات کنید،باید بتوانید به راحتی آزمون شناخت خانواده فقیر را حل کنید.

سوالات، پازل ها و معماهای تصویری و دیگر بازی های فکری به خصوص در چند سال اخیر و با فراگیری ویروس کرونا بیشتر مورد توجه قرار گرفتند. چرا که بیشتر افراد مجبور بودند در خانه، به کارهای خود بپردازند، به همین دلیل زمان زیادی برای آنان باقی می ماند. همین مسئله سبب شد تا بازی های فکری فراگیر شوند و طرفدران بسیاری پیدا کنند.

اگر آماده هستید بادقت به تصویر بالا نگاه کنید. به یاد داشته باشید که برای ارائه پاسخ، زمان شما بسیار محدود است؛پس حسابی توجه و تمرکز خود را معطوف کنید.

اگر نتوانستید راه حل آزمون شناخت خانواده فقیر را پیدا کنید، ما در پایان مطلب، پاسخ خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اما می خواهیم تلاشی را که برای یافتن پاسخ صحیح انجام داده اید، را شما ادامه داده و بیشتر فکر کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر

حالا نوبت به قسمت جالب و هیجان انگیز داستان رسیده و اون هم پاسخ دادن به آزمون می باشد،پس شما دوستان عزیز را بیشتر از این منتظر نگه نخواهیم داشت.

به چمدان های دو خانواده نگاه کنید. چمدان های خانواده سمت راستی بسیار قدیمی هستند. هم اکنون مسافرت با چمدان های جدید هم بدلیل بازرسی های مکرر در ترمینال های فرودگاه مشکل است و هر کسی دوست دارد وسایل کمتر و سبک تری داشته باشد. این خانواده با داشتن چمدان های قدیمی قطعا مسافرتی نه چندان خوب خواهند داشت. به نظر می رسد، این خانواده تمام پس انداز خود را صرف سفر کرده اند و پولی برایشان باقی نمانده بوده است که بتوانند چمدان جدیدی تهیه کنند.

علاوه بر این پوشیدن نوع پوشش این خانواده هم باتوجه به زمان فعلی بسار قدیمی به نظر می رسد. گویا این لباس های قدیمی بهترین لباس های این خانواده بوده است که در این مسافرت پوشیده اند. نوع پوشش سبک در مسافرت را امروز بسیاری، بیشتر می پسندند.

پاسخ آزمون شناخت خانواده فقیر

امیدوارم از آزمون شناخت خانواده فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی همسر گرگینه؛ کدامیک از زنان تصویر، همسرش یک گرگینه است!؟

آزمون شناخت پسر خون آشام؛ اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

آزمون شناسایی مرد اسیر: یکی از ربایندگان، همسر مرد است، اما کدامیکی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا