سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی؛کدامیک از این دو زندانی زن، قرار است بزودی از زندان آزاد شود!؟

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی: شبکه های اجتماعی محبوبت زیادی دارند. این محبوبیت بیشتر بخاطر فضای این شبکه هاست که افراد می توانند با توجه به سلیقه و علایق خود مطالب مورد نظر خود را دنبال کنند. معماها و سوالات هوش تصویری از جمله سرگرمی های موجود در اینترنت هستند که در بسیاری از مواقع برای ارائه پاسخ به آنها شما نیازمند استفاده از قدرت دید و دقت نظر خود هستید.

به این ترتیب معماها و سوالات هوش علاوه بر ذهن، مهارتهای شناختی شما را به چالش می کشد. درگیر شدن مغز و ذهن با سوالات هوش می تواند مغز را وادار به فعالیت کند و این مسئله توانائیهای شناختی شما را افزایش خواهد داد. مجله سرگرمی اهل فان هر روز با جدیدترین و به روزترین سوالات هوش با شماست.

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی مجله سرگرمی اهل فان یکی دیگر از معماهایی است که می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که بتواند به شما کمک کند تا این آزمون را حل کنید. کلید موفقیت در این آزمون ها تیزبینی، دقت و تمرکز است و باید شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید. این آزمون در نهایت قدرت های شناختی و حتی ذهن شما را رشد و توسعه می دهد.

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

شما در آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی با دو زندانی زن روبرو هستید. هر دوی این زندانی وضعیت و روحیه خاصی دارند. اما قرار است به زودی یکی از زندانی ها از زندان آزاد شود. به نظر شما کدامیک از این دو زندانی زن قرار است از زندان، آزاد شوند!؟ دلیل شما چیست؟

اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید و پاسخ را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!

 

تصویر آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

اگر هنوز به پاسخ نرسیدید، بهتر است بیشتر به تصویر نگاه کنید. اگر زمان بیشتر نیاز دارید، ما این زمان را به شما می دهیم.

.

.

.

.

.

.

برای اینکه بتوانید معمای بالا را سریع و دقیق حل کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با دقت زوایای تصویر و نیز توضیحات را مورد توجه قرار دهید. در توضیحات گفه شد که قرار است یکی از این دو زندانی به زودی آزاد شوند، اما زمان مشخص نشده است که مثلا فردا یا پس فردا!؟

بیشتر پاسخ دهندگان زنی که مشغول دیدن خود در آینه و آرایش را انتخاب کرده اند که این مسئله با توجه به توضیح بالا اشتباه است. از سوی دیگر به ظرف غذای این زندانی نگاه کنید. تمام غذا خورده شده است. زیرا این زن کسی است که قرار نیست به زودی از زندان آزاد شود. اما زن سمت راست در حال فکر کردن است. احتمالا او روزشماری می کند برای آزادی. حتی دیگر او به غذای بی کیفیت زندان لی نزده است و پشه ها در اطراف آن در حال چرخیدن است. زیرا می داند به زودی از زندان آزاد می شود.

پاسخ آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی

پاسخ آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه و نباید فریبش رو خورد؟

آزمون شناخت پسر خون آشام؛ اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا