سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پزشک دزد؛ یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدومشون!؟

آزمون شناسایی پزشک دزد؛در تصویر آزمون شناسایی پزشک دزد، سه پزشک مشاهده می شود. قرار است به زودی پیوند کلیه برای یکی از بیماران نیازمند به کلیه انجام شود. اما هنگام عمل جراحی، مسئولان بیمارستان متوجه شده اند که کلیه اهدایی مفقود شده است.ماموران امنیتی بیمارستان سه پزشک را به عنوان مظنونان اصلی مورد بازرسی قرار می دهند. در نهایت پلیس پزشک دزد را شناسایی می کند.

آیا شما نیز به مانند پلیس میتوانید پزشک دزد را شناسایی کنید؟

خدمتکار قاتل رو پیدا کن:آزمون شناسایی خدمتکار قاتل؛ با توجه به تصویر، کدامیک از سه زن خدمتکار در تصویر می تواند قاتل باشد!؟

 

آزمون شناسایی پزشک دزد از جمله معماهایی است که شما لازم است تمام هوش و دقت خود را برای رسیدن به پاسخ متمرکز کنید. دقت، تمرکز و ارائه یک تحلیل منطقی می تواند سبب رمزگشایی آزمون شناسایی پزشک دزد می شود. بر همین اساس همه کارشناسان بلااستثنا معتقدند که بازی های فکری، فعالیت های مثبت مغز را افزایش می دهد. فعالیت هایی که سبب رشد توانائیها و مهارت های شناختی و فردی افراد می شود. با آزمون شناسایی پزشک دزد و مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

 

تصویر آزمون شناسایی پزشک دزد

آزمون شناسایی پزشک دزد

برای انجام و ارائه پاسخ به آزمون شناسایی پزشک دزد، بیائید به مانند یک کارآگاه خبره عمل کنیم. از تمام حواس خود استفاده کنید. تصویر را خوب ببینید و سپس تلاش کنید در زمان مشخص شده پزشک متخلف را شناسایی کنید.

به نظر شما با توجه به شواهد، کدامیک از پزشکان تصویر می تواند کسی باشد که کلیه را دزدیده است؟ آیا می توانید پاسخ این معما که تحت عنوان آزمون شناسایی پزشک دزد در اهل فان منتشر شده است را پیدا کنید.

مجله اینترنتی اهل فان با بهترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری هر روز با شماست. این سوالات مهارت های شناختی شما را به چالش کشیده و باعث می شوند شما متوجه شوید که تا چه اندازه تیزبین، متمرکز، دقیق و نکته سنج هستید. این سوالات تصویری به دو شکل ارائه می شودند. در برخی از این سوالات تصویری تنها تیزبینی و دقت می تواند راهگشا باشد، اما در برخی دیگر در کنار تیزبینی، شما نیازمند درک و تحلیل منطقی خود هستید.

آزمون شناسایی پزشک دزد از جمله آزمون هایی است که تنها 5 درصد افراد توانسته اند در نگاه اول آن را حل کنند. اگر جواب را پیدا نکرده اید، می توانید زمان بیشتری را صرف دیدن جزئیات بکنید. امیدوارم به جواب دست پیدا کنید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی پزشک دزد

اگر به سه پزشک دقت کنید متوجه تغییراتی در وضعیت ظاهری آنها خواهید شد. دو پزشک اول از سمت راست بسیار نگران هستند و عرق کردن آنها ناشی از همین نگرانی است. آنان نگران هستند که کلیه اهدایی از دست نرود. اما پزشک اول از سمت چپ بسیار عادی و راحت رفتار می کند. هیچ نگرانی در او دیده نمی شود. همه معتقدند که این فرد، پزشکی است که کلیه را دزدیده است.

پاسخ آزمون شناسایی پزشک دزد

نظر شما دوستان عزیز چیست؟شما هم میتوانید با ذکر دلیل در حل کردن این آزمون کمک کنید،منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پزشک دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده: کدام یکی قاتل است؟ باهوشا هم نتونستن بفهمن!

آزمون شناسایی کدوم یکی متقلبه و نباید فریبش رو خورد؟

آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده؛میتونی بگی با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا