سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی مرد اسیر: یکی از ربایندگان، همسر مرد است، اما کدامیکی!؟

آزمون شناسایی مرد اسیر: این معما را در 5 ثانیه حل کرده و ثابت کنید که مامور FBI هستید: امروز نیز ما یک معمای جدید را برای شما به ارمغان می آوریم که باید در زمان رکورد آن را حل کنید و نشان دهید که بسیار باهوش هستید. این معمای تصویری یا  آزمون شناسایی مرد اسیر را در 5 ثانیه حل کنید و ثابت کنید که توانایی این را دارید که یک مامور FBI باشید.

ما هوش شما را با آزمون شناسایی مرد اسیر که باید در مدت کوتاهی حل شود آزمایش می کنیم، تنها در این صورت می توانید خود را به عنوان یک متخصص در حل یوالات هوش و تمرینات مغز معرفی کنید. حال از شما می پرسیم که این معما یا آزمون در مورد چیست؟ تمرکز کنید و آنچه از شما خواسته می شود را در آزمون شناسایی مرد اسیر پیدا کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

آزمون شناسایی مرد اسیر

تصویری که در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و حتی تیک‌توک منتشر شد، از شما می‌خواهد که همسر مرد اسیر شده را شناسایی کنید. سه زن نقابدار این مرد را به اسارت گرفته اند. احتمالا از پدر و مادر این مرد، مبلغی برای آزادی بخواهند. زن این مرد که او در زندگی به او بسیار عشق می ورزید نیز با آدم ربایان است. اما واقعا کدامیک از زنان نقابدار همسر اوست. بدنبال نشانه ای باشید که بتوانید او را شنایایی کنید.

این یک معمای تصویری شدید است، زیرا شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید و 2٪ از کاربران توانستند آن را در این بازه زمانی حل کنند. اگر آماده هستید با دقت به عکس نگاه کنید.

 

تصویر آزمون شناسایی مرد اسیر

آزمون شناسایی مرد اسیر

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مرد اسیر

آیا نمی توانید معمای تصویری را حل کنید؟ نگران نباشید، می توانید 3 ثانیه بیشتر به تصویر نگاه کنید. می توانید به بالا برگشته و  جزئیات تصویر را بهتر بررسی کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مرد اسیر: به خالکوبی گردن زن اول از سمت راست دقت کنید. نمونه این خالکوبی در گردن مرد اسیر شده نیز وجود دارد. احتمالا این خاکوبی ها را زمانی که رابطه اشان خوب بوده، انجام داده اند. پس زن سمت راستی، همسر این مرد اسیر است.

پاسخ آزمون شناسایی مرد اسیر

پاسخ آزمون شناسایی مرد اسیر را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی مرد اسیر رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی قاتل شوکه کننده: کدام یکی قاتل است؟ باهوشا هم نتونستن بفهمن!

آزمون شناسایی فرد خودکشی کننده؛میتونی بگی با توجه به علائم و نشانه ها،کدامیک از افراد فروشگاه تصمیم به خودکشی دارد!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + یک =

دکمه بازگشت به بالا