سرگرمیتست بینایی

آزمون بینایی یافتن قلب:10 ثانیه فرصت دارید تا قلب پنهان را پیدا کنید!

آزمون بینایی یافتن قلب: مجله سرگرمی اهل فان یک چالش تصویری جدید را برای افراد با تجربه در بازی های ذهنی آماده کرده است.آیا می توانید آن را حل کنید؟ در این مطلب یک چالش تصویری شگفت انگیز را برای شما به اشتراک گذاشته شده است که شما در آن، باید به دنبال یک شی کوچک باشید. شما با کمک آزمون بینایی یافتن قلب می توانید مهارت های تصویری و ذهنی خود را ثابت کنید. اما باید بدانید که حل این چالش در 10 ثانیه آسان نیست، پس با مجله اهل فان همراه باشید.

شاید بپسندید: فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

آزمون بینایی یافتن قلب

این چالش به گفته چندین کاربر اینترنتی که نتوانستند آن را حل کنند یک چالش فوق العاده است و خودشان تأیید کردند که این یک آزمایش پیچیده است. آیا شما فکر می کنید که شما بهترین آدم در تیزبینی و جزئی نگری هستید! این چالش یا آزمون تست بینایی یافتن قلب به شما در این زمینه کمک می کند. 10 ثانیه فرصت خواهید داشت تا رکورد خود را ارتقا دهید و یا اینکه به دیگران اثبات کنید واقعا دارای بینایی یک عقاب هستید.

تست هایی که مجله اهل فان برای شما آماده می کند، یک سرگرمی عالی برای اوقات فراغت و همچنین ابزاری برای افزایش ظرفیت و توانایی بینایی شما در میان سایر مهارت ها است. این چالش شامل یافتن یک قلب پنهان در میان حلزون ها در کمتر از 10 ثانیه است. اگر بتوانید این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید، به نوبه خود شما دارای قدرت دید، دقت و تمرکز عالی هستید.. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون بینایی یافتن قلب نگاه کنید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی پلیس واقعی؛تنها یک فرد باهوش می توانند در 8 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کند!

پاسخ آزمون بینایی یافتن قلب

اینم جالبه: آزمون شناخت چمدان مسافرین؛می تونید بگید چمدانها متعلق به کدوم مسافران می باشد؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید خوشتان اومد: تست شخصیت شناسی درب؛بیشتر از همه، دوست دارید از کدام درب عبور کنید؟

پاسخ آزمون بینایی یافتن قلب

تصویر آزمون بینایی یافتن قلب، از تصویرگر معروف مجارستانی Gegerly Dudas است که به صورت آنلاین و در اینترنت با نام Dudolf شناخته می شود. او از هنر خود برای سطح ارتقای توانائیهای شناختی مخاطبان خود استفاده می کند. کرونومتر خود را تنظیم کنید تا از زمان تخمینی تجاوز نکنید. احتمالا 10 ثانیه شما به پایان رسیده است. اگر هنوز نتوانستید 10 ثانیه دیگر هم به شما وقت داده می شود.

یادتان نرود که ببینید: تست بینایی شناخت حیوانات؛آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تصویر تاریک شناسایی کنید!؟

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی معلم خرابکار؛اگه باهوشی بگو کدوم معلم برای عکس تابلو سبیل کشیده است!

پاسخ آزمون بینایی یافتن قلب-پاسخ

چطور گذشت؟ قلب را پیدا کردید؟ اگر توانستید آن را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! قبل از جشن فراموش نکنید که کجا آن را پیدا کرده اید تأیید کنید، در اینجا به شما می گوییم کجا بود. قلبی که ما خیلی دنبالش می گشتیم در جایی از تصویر که علامتگذاری شده است، پنهان بود. اگر با جواب تو مصادف بود، تو نابغه ای! درک و دقت بینایی شما شگفت انگیز است.

آثار دوداس

حیوانات کارتونی شایان ستایش و نقاشی های عجیب و غریب Gergely Dudás حاوی جزئیات پنهانی است که افراد را به بررسی دقیق آنها می کشاند. او سه کتاب با تصویرهای معمایی منتشر کرده است: یکی از این کتاب هابا پازل های معمایی برای تعطیلات به نام «کتاب چیزهای پنهان خرس شاد»، دیگری با مضمون هالووین به نام «کتاب چیزهای پنهان خرس شبح آور» و سومین کتاب «چیزهای پنهان خرس بهار»است.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینا رو هم ببینید:

آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

 تست هوش جمع ماشین؛آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از 12 ثانیه حل کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا