سرگرمیمعمای تصویری

فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

آزمون شناخت زامبی تقلبی؛ در تصویر آزمون شناخت زامبی تقلبی ما تعدادی زامبی را در اتاقی میبینیم که در یک مهمانی دور هم گرد آمده اند و مشغول جشن و پایکوبی می باشندفولی در واقع یکی از آنها یک زامبی نمی باشد،بلکه یک انسان هست که خودش را شبیه زامبی ها در آورده است.

آیا شما با توجه به نشانه های موجود در تصویر می توانید بگویید کدام یک از زامبی ها یک انسان می باشد؟

شاید بپسندید: تست هوش کمک به گربه؛آیا میتونی گربه رو وارد مارپیچ دایره ای کنی و به داخل ببری؟

شما برای یافتن جواب این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 10 ثانیه فرصت دارید،اگر فکر می کنید که بسیار نکته سنج و تیزبین هستید  باید بتوانید به راحتی جواب آزمون شناخت زامبی تقلبی را بدهید،با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید خوشتان بیاید: تست هوش ایموجی و ضرب المثل1؛اگه خودتو باهوش میدونی ایموجی ها کدوم ضرب المثل فارسی رو میگن؟

تصویر آزمون شناخت زامبی تقلبی

آزمون شناخت زامبی تقلبی

برای یافتن پاسخ آزمون شناخت زامبی تقلبی باید به تمام جزئیات صحنه توجه کامل داشته باشید. کافی است کمی تمرکز و دقت داشته باشید. نشانه های لازم در تصویر به شما ارائه شده است تا بتوانید در این سوال هوش موفق شوید.

برای یافتن راه حل، علاوه بر داشتن مهارت های تصویری عالی، باید اطلاعات خوبی در مورد زامبی ها داشته باشید و کتابها و فیلم های زیادی در مورد آنها خوانده و دیده باشید.ولی اگر از طرفداران پر و پا قرص این گونه فیلم ها و داستانها هم نباشید و فقط اطلاعات کمی نیز داشته باشید می توانید به راحتی این آزمون را حل نمایید، بنابراین با دقت به تمام جزئیاتی که در تصویر ظاهر می شود، نگاه کنید.

زندگی امروز با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو است. از جمله مشکلاتی که بشر را دچار نگرانی کرده، کمبود تحرک است. عدم تحرک جسمی و فکری راه رشد و موفقیت را مسدود کرده و انسان را به بیماری های مختلفی دچار کرده است. به باور دانشمندان، ضعف حافظه می تواند رابطه مستقیم با کاهش فعالیت های مغزی داشته باشد. افزایش فعالیت مغز خود به خود، منطق گرایی، دقت و تمرکز را افزایش می دهد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناخت زامبی تقلبی

جواب بسیار ساده می باشد،دو فرد اول از سمت راست و نفر اول از سمت چپ ،استخوان های دستشان معلوم می باشد،پس اینان زامبی واقعی می باشند،زن تصویر و مردی که لباس پلیس پوشیده است باقی میماند.

اگر به صورت فردی که لباس پلیس پوشیده نگاه کنید متوجه میشید که وی عرق کرده و همان طور که می دانیم یک زامبی هرگز عرق نمی کند چون نیاز به تعریق کردن ندارد.

پاسخ آزمون شناخت زامبی تقلبی

آیا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناخت زامبی تقلبی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت زامبی تقلبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

این هم جالبه: تست هوش سوتفاهم: اگه تیزی بگو کدوم زن داره اشتباه می کنه؟!

آزمون شناسایی قاتل در جنگل؛به نظر شما کدوم فرد مرد مقتول را در جنگل کشته است؟

آزمون شناسایی معلم خرابکار؛اگه باهوشی بگو کدوم معلم برای عکس تابلو سبیل کشیده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا