سرگرمیمعمای تصویری

آزمون آرایشگر قاتل؛اگه باهوشی بگو کدوم آرایشگر قاتله؟

آزمون آرایشگر قاتل؛در آزمون هوش تصویری امروز دو آرایشگر رو مشاهده میکنیم که مشغول اصلاح سر مشتریان خود می باشند،ولی یکی از آنها یک قاتل جانی می باشد که خود را در در پوشش آرایشگر مخفی کرده است.

آیا میتونی این آرایشگر قاتل و شناسایی کنی و جان آدمها رو نجات بدی؟

 

برای انجام دادن تست امروز علاوه بر محدودیت زمانی ده ثانیه ای باید دلیل منطقی هم برای شناسایی قاتل بیاورید. بنابراین اگر به حل معماها علاقه دارید و بازی های فکری بخشی از برنامه روتین زندگی روزانه شماست پیشنهاد می کنیم که این چالش تصویری را از دست ندهید!

 

این تست رو هم انجام بده:آزمون شناختن فرد مشکوک؛کدوم یکی از افراد در تصویر مشکوک به نظر می رسند؟

اینم ببین:آزمون شناخت زن جادوگر؛کدوم یکی از زنها جادوگره؟

تصویر آزمون آرایشگر قاتلآزمون آرایشگر قاتل

در آزمون آرایشگر قاتل یکی از مردهای موجود در تصویر، یک مرد معمولی نیست. او یک قاتل روانی است و می تواند در هر لحظه از سلاح خود بر علیه مردم بی گناه استفاده کند. طبق تحلیل شما، کدامیک از این مردان، می تواند یک قاتل باشد؟

برای جواب دادن به این آزمون باید بسیار نکته سنج باشین،تا بتوانید جواب بدهید،اگر نتوانستید پاسخی بدهید ما جواب این چالش رو به زودی خواهیم گذاشت.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون آرایشگر قاتل

پاسخ آزمون آرایشگر قاتل

شاید در نگاه اول و جواب خیلی از دوستان مرد سمت راستی که شمشیر در دست دارد قاتل باشد ولی وی فقط نوع جدیدی از آرایش را دارد انجام می دهد،مرد سمت چپی با اینکه ظاهرا یک آرایشگر معمولی با قیچی در دست است ولی قاتل وی می باشد زیرا با نگاهی دقیق به تصویر مشاهده میکنیم که مشتر وی در حال خونریزی می باشد و قاتل کار خود را متاسقانه انجام داده است.

آیا توانستید بدون نگاه کردن به جواب آزمون آرایشگر قاتل پاسخ درست را دهید؟اگر نتوانستید سایت ما را هر روز دنبال کنید تا آزمون های ما را ببینید و هوش و دقت خود را به چالش بکشید.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت اهل فان منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

مزایای بازی فکری و معماها چیست؟

بازی های فکری فرآیند تفکر را تیزتر می کند، آنها تمرینی برای ذهن هستند و تمرکز را بهبود می بخشند.

اینارم ببین پشیمون نمیشی:

آزمون اشتباهات در تصویر؛اگه ادعات میشه نکته سنجی بیا وسط

اگر هوش فضایی خوبی داری بگو کی راست میگه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا